Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین صادقی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: تیم رصد و پایش پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان سمنان با هوشیاری کامل و با بهره‌گیری از ظرفیت های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، صفحه‌ای را در شبکه‌اجتماعی غیربومی اینستاگرام شناسایی کرد که به فروش محصولات ضدعفونی کننده غیربهداشتی با قیمتی غیرواقعی اقدام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پس از بررسی‌های کارشناسانه و با هماهنگی مقام‌قضائی، پرونده مقدماتی تشکیل شد و رسیدگی آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان این پلیس با بررسی صفحه اینستاگرامی این مجرم سایبری پی بردند این صفحه با ۱۱ هزار و ۵۰۰ عضو در حال تبلیغ و فروش محصولات ضدعفونی کننده است.

صادقی افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و با بررسی اطلاعاتی و تخصصی، مدیرصفحه را شناسایی و دستگیر کردند، این مجرم سایبری به همراه ادله دیجیتال مجرمانه به مقامات ذی‌صلاح قانونی تحویل شد

وی بیان داشت: این مرد با توجه به شواهد و مدارک موجود به بزه ارتکابی خود اعتراف و درخصوص مطالب منتشره در صفحه شخصی خود اعتراف کرد که برای تبلیغ و فروش این محصولات از بستر فضای مجازی استفاده کرده است .

رییس پلیس فتا استان سمنان تاکید کرد: در این پرونده بیش از ۱۱ هزار فقره انواع ژل ضدعفونی کننده کشف شد که با بررسی آن مشخص شد این محصولات غیربهداشتی و فاقد سیب سلامت و مجوزهای لازم بوده است.

وی به شهروندان هشدار داد: در دوران شیوع کرونا مشاهده شده که فروشگاه‌های جعلی اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی با ادعای فروش اقلام بهداشتی با قیمت‌های پایین‌تر از بازار، به دنبال جلب اعتماد مردم و کلاهبرداری هستند، شهروندان به هیچ عنوان به این فروشگاه‌ها اعتماد نکنند و محصولات خود را از طریق داروخانه‌های مجاز تهیه کنند.

رییس پلیس فتا استان سمنان به مردم توصیه کرد: هرگز فریب اینگونه اقدامات خلاف و مجرمانه افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و کلیه اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را تنها از طریق رسانه های معتبر دریافت کنند.

شهروندان در صورت مواجه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی، با مراجعه به بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی WWW.CYBERPOLICE.IR  از خدمات برخط و بر خط این پلیس بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها سمنان انتظامی اینستاگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انتظامی اینستاگرام سمنان انتظامی اینستاگرام پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229588 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان