Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:34:09 GMT

مجسمه کاشف آمریکا به زیر کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۲۲۳

مجسمه کاشف آمریکا به زیر کشیده شد

 

به گزارش تابناک به نقل از سی ان ان، در ادامه اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا، شهر بالتیمور در مریلند صحنه برگزاری تظاهرات بود و در یکی از اقدامات معترضین، مجسمه «کریستف کلمب» کاشف آمریکا، به زیر کشیده شد.

به زیر کشیده شدن مجسمه کریستف کلمب در ادامه اقداماتی است که برای از بین بردن نمادهای برده داری در آمریکا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخریب و از بین بردن این نمادها در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، با تصویب قانونی مجازت ۱۰ سال زندان را برای عاملان این اقدامات صادر کرده است.

در همین رابطه در هفته گذشته ترامپ در اظهاراتی از سرنگون کردن مجسمه‌ها در تظاهرات ضد نژادپرستی اخیر در شهرهای مختلف آمریکا انتقاد کرد و گفت اوباش خشمگین به دنبال تحمیل یک انقلاب فرهنگی چپ بودند.

مرگ جرج فلوید، مرد سیاهپوست آمریکایی هنگام بازداشت توسط پلیس باعث شعله ور شدن موجی از اعتراضات در سراسر آمریکا علیه تبعیض نژادی و رفتار پلیس با سیاهپوستان شد. معترضان در برخی شهرها مجسمه‌هایی را سرنگون کردند.

بسیاری از این مجسمه‌ها مربوط به دوران برده‌داری بودند اما ترامپ گفت تظاهرات کنندگان به دنبال از بین بردن ارزش‌ها و اصول بنیادین آمریکا بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان اعتراضات ضد نژادپرستی بالتیمور کریستف کلمب سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند، همچنین نیروهای امنیتی آمریکا درگیری شدیدی با دانشجویان دانشگاه تگزاس شهر آستین که در حمایت از غزه تجمع کرده بودند داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • نکوداشت کاشف السلطنه فردا در لاهیجان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت