Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها گفت: از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک بهداشتی در پایانه های برون شهری پایتخت معذوریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، صدیقی مدیرعامل سازمان با اشاره به دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از امروز ۱۵ تیرماه پوشش ماسک در کلیه اماکن عمومی در پایانه‌ها الزامی است و کلیه مراجعان و مسافران پایانه‌های تهران می‌بایست با پوشش ماسک بهداشتی برای دریافت خدمات، به پایانه‌ها مراجعه کنند؛ همچنین از روز جاری تمامی کارکنان شرکت‌های مسافربری، غرف خدماتی و بهره برداران در پایانه‌های مسافربری ملزم به استفاده از ماسک شدند و مجموعه‌های مذکور از ارائه خدمات به مراجعین بدون ماسک خودداری می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی در ادامه با اشاره به غرفه‌های عرضه کننده ماسک در پایانه‌ها گفت: از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری که با همکاری وزارت صمت غرفه‌های عرضه ماسک بهداشتی با قیمت مصوب در پایانه‌ها برپا شده است، مسافران و مراجعان همچنان می‌توانند با مراجعه به این غرفه‌ها ماسک مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تهیه کنند.

وی همچنین با تأکید بر حفظ فاصله اجتماعی در اماکن پرتردد گفت: با نصب برچسب‌های رنگی حد استاندارد فاصله اجتماعی تعیین شده و از هموطنان عزیز خواهشمندیم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند تا انشاالله شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع این زنجیره در کشور باشیم.

صدیقی در پایان با اشاره به عملیات ضدعفونی شبانه روزی در پایانه‌ها افزود: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، پایانه‌های تهران مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و کارکنان سازمان پایانه‌ها با تلاش شبانه روزی سعی در فراهم آوردن محیطی امن و بهداشتی برای مسافران هستند و امیدواریم هموطنان عزیز نیز با رعایت دستورالعمل‌ها ما را در این امر یاری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسافران پایانه های تهران دستورالعمل ها پایانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد