Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:21:00 GMT

بررسی مشکلات جانبازان شیمیایی سردشت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۶۷۲

بررسی مشکلات جانبازان شیمیایی سردشت

نشست «بررسی مشکلات جانبازان شیمیایی سردشت» در دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش مشرق، عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این ویدئوکنفرانس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شیمیایی سردشت گفت: شهدای سردشت و خانواده‌های معظم آنها اسوه ایثار و مقاومت هستند زیرا باوجود همه مشکلات جسمی محکم و استوار ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های بسیار بنیاد برای تأمین داروی جانبازان شیمیایی خاطرنشان کرد: در کنار تمامی تلاش‌های شبانه‌روزی، نیاز به همت بیشتری از جانب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در جهت تأمین داروهای موردنیاز مردم سردشت و اعزام پزشکان متخصص جهت درمان آن‌ها داریم که در این راستا طبق مذاکرات صورت گرفته، موضوع قرارداد داروخانه سردشت با انعقاد قرارداد جدید و همکاری وزارت بهداشت رفع خواهد شد.

در پایان مهری با ارائه گزارشی از برگزاری کنگره بین‌المللی نفس‌های سوخته از فعالیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر سردشت در عرصه بین‌المللی تقدیر کرد.

در ادامه این ویدئوکنفرانس مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: سردشت نماد مظلومیت و مقاومت، جنایات جنگی و دردآورترین حملات شیمیایی است و شاهد هستیم که متأسفانه به علت اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران دسترسی مردم به داروهای خارجی دچار مشکل شده و دولت با همکاری وزارت خانه‌های مربوطه در تلاش برای تولید داخلی داروهای جانبازان شیمیایی است.

 وی ضمن قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکلات جانبازان سردشت گفت: دولت در یاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیگیری انجام امور مردم شریف سردشت و سایر ایثارگران عزیز کشورمان محکم و استوار خواهد بود، همچنین دولت پیگیر مسائل مرتبط با حوزه جانبازان شیمیایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

گفتنی است در این ویدئوکنفرانس فرماندار سردشت، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی معاونت گردشگری، مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت ورزش و جوانان و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو به بیان نظرات خود پرداختند و جانبازان شیمیایی حاضر نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم حمله شیمیایی سردشت جانبازان شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند