Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این توئیت که روز یکشنبه در حساب رسمی توئیتر سفارت ایران در توکیو منتشر شد از رژیم صهیونیستی به عنوان «یک اشغالگرِ سیری ناپذیر» یاد شده است که نه تنها به دزدی و ربایش سرزمین فلسطین می پردازد بلکه ناقض فاحش حقوق بین الملل و حقوق بشر نیز هست.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد داشت از روز چهارشنبه (۱۱ تیر) طرح جنجالی الحاق مناطق کرانه باختری به اراضی اشغالی را اجرایی کند اما به دلیل موج فزاینده مخالفت‌ها و انتقادات بین‌المللی، این طرح تا کنون اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های فلسطینی مانند حماس و فتح بشدت درباره اجرای این طرح و عواقب آن هشدار داده اند بیش از ۲۰۰ مقام سابق موساد و مقام های پیشین صهیونیست نیز اعلام کرده‌اند این طرح خطر تشدید جدی تنش‌ها را به دنبال خواهد داشت شاه اردن در این پیوند هشدار داده؛ این طرح مناقشه عظیمی به دنبال دارد.

همچنین آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد هشدار داده که این طرح منطقه را بی ثبات خواهد کرد بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز در توصیه‌ای به رژیم صهیونیستی، خواستار اجرا نشدن طرح الحاق کرانه باختری به بخش هایی از مناطق تحت اشغال این رژیم شده است.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد ژاپن رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد ژاپن رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فلسطین سازمان ملل متحد ژاپن رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید