Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سمنان به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد ناظم رضوی در آئین گردهمایی ایثارگران شهرداری سمنان با بیان به اینکه شهر سمنان مشهور به ایثار و شهادت است، اظهار کرد: وظیفه ما این است که از این ظرفیت بهره مند شویم.

وی با اشاره به تأثیرات تربیتی زنده نگهداشتن یاد شهدا برای کودکان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: شهر سمنان به عنوان یکی از ۱۲ شهر معرفی شده به عنوان پایلوت اجرای برنامه‌های شهر دوستدار کودک است، به همین منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تحت عنوان "عطر بهشت" ویژه کودکان و نوجوان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سمنان اضافه کرد: مشارکت در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس یکی از افتخارات همکاری شهرداری سمنان در این حوزه است که تا تکمیل کامل این پروژه ادامه خواهد دارد.

ناظم رضوی تاکید کرد: این پارک موزه می‌تواند در معرفی و انتقال فرهنگ والای هشت سال دفاع مقدس به کودکان و جوانان مؤثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت این پارک‌موزه تصریح کرد: این مجموعه نقش مؤثر در بسط و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و تأثیر بسزایی در جذب گردشگر دارد.

شهردار سمنان در این آئین از تکمیل و بازسازی گلزار شهدای گمنام ورودی غربی سمنان تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: بازسازی و تکمیل این مکان علاوه بر احترام به مقام شامخ شهدا، منظره ورودی شهر سمنان نیز مجهز به امکانات با کیفیت بهتر جهت زائرین امام رضا (ع) و شهروندان خواهد شد.

ناظم رضوی خاطرنشان کرد: گلزار شهدای پارک کوهستان سمنان با طراحی و مشارکت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به یک مجموعه بزرگ فرهنگی و زیارتی برای شهروندان و گردشگران می‌شود.

کد خبر 432144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر فرهنگ شهروندی شهرداری سمنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایثار و شهادت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت