Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:23:11 GMT

صاعقه در هند ۲۳ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۸۷۳

صاعقه در هند ۲۳ قربانی گرفت

وقوع صاعقه در هند به مرگ دست‌کم ۲۳ تن منجر شد.

به گزارش ایسنا، بر اثر وقوع صاعقه در ایالت اوتارپرداش هند دست‌کم ۲۳ تن جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر نیز مصدوم شدند.

بنابر اعلام مقامات محلی ایالت اوتارپرادش در این حادثه حدود ۲۹ نفر به دلیل برخورد صاعقه و سوختگی شدید دچار جراحت شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که از پانزدهم ماه مه دست‌کم ۳۱۵ تن درایالت‌های بیهار و اوتارپرادش به دلیل وقوع صاعقه جان خود را از دست داده‌اند. بسیاری از آنان کشاورزانی بوده‌اند که در حین کار به دنبال بارش باران شدید و وقوع طوفان دچار حادثه شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک نیوز، هر سال بیش از ۲۰۰۰ نفر در سراسر هند به دلیل وقوع صاعقه جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هند صاعقه وقوع صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند