Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفائی زاده گفت: نيروهاي يگان حفاظت شيلات گلستان جهت جلوگيري از صيد غيرمجاز و مقابله با صيادان غيرقانوني و در راستاي حفظ ذخاير ارزشمند درياي خزر، همراه با دو مامور يگان محيط زيست عمليات برگزار كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، سرهنگ پاسدار «غلامرضا شفائي زاده» اظهار كرد: در نتيجه اين عمليات كه در منطقه بين آشوراده و اسكله انجام شد، ماموران توانستند دو صياد غيرمجاز را شناسايي و دستگير كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده يگان حفاظت شيلات گلستان افزود: در اين عمليات نيروهاي يگان حفاظت شيلات گلستان يک فروند قايق پارویي را به همراه  7 كيلوگرم ماهي كپور و 2 عدد پارو كشف کردند.

 

وی خاطرنشان كرد: در اين عمليات  مامورين اين يگان، تعداد 50 رشته دام فلسدار، مقدار 8 كيلو گرم ماهي استخواني از نوع كپور و تعداد 2 شاخه لنگر بلاصاحب را جمع آوري كردند.

 

شفائی زاده اظهار كرد: موارد كشف شده جهت تعيين تكليف به پايگاه آشوراده منتقل  شده است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: صيد غيرمجاز یگان حفاظت شیلات گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان

امیر طهماسبی گفت: با فرهنگ‌سازی لازم و جلب مشارکت پرسنل کادر و وظیفه جمعی یگان حفاظت زندان‌های تابعه استان در ماه مبارک رمضان پیرامون کمک به جشن‌های گلریزان در مرکز استان و شهرستان و همچنین مشارکت در پویش سهم من ۴۰، برابر اعلام یگان‌های تابعه، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک توسط این نیرو‌ها جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون چندین نوبت برنامه‌های جمع‌آوری و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش‌های سهم من ۴۰، نذر رهایی بسیج و همچنین جشن گلریزان در استان فارس برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان