Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است 2 تیم قدرتمند قاره سبز قابلیت کسب مقام نخست اروپا را در فصل جاری دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ چند روز قبل توانست لیورپولی ها را به مقام قهرمانی انگلیس برساند. سال گذشته نیز مربی ژرمنی تیم آنفیلدی را قهرمان اروپا کرد. کلوپ در مصاحبه با  سایت گل عنوان کرد چه تیم های شانس قهرمانی امسال اروپا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از نظر من مدعیان شماره یک قهرمانی اروپا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی هستند.

این چهره افزود:مسلم است که اگر برابر هم قرارگیرند، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. بایرنی ها فصلی پشت سرگذاشتند که همه را تحت تاثیر قرارداد. با هدایت هانس دیترفلیک، بازی آنها بسیار تماشایی است.

بایرن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 3 بر صفر چلسی را مغلوب کرد. منچسترسیتی نیز 2 بر یک رئال مادرید را مغلوب کرد.

بازی های برگشت به خاطر کرونا برگزار نشد و این دو تیم در صورت نتیجه گیری در بازی برگشت و صعود، از مرحله یک چهارم نهایی طبق تصمیم یوفا، در لیسبون پرتغال به صورت متمرکز به رقابت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشت.

به گزارش مشرق، جدال حساس بایرن‌مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو به پایان رسید. سرمربی تیم اسپانیایی در پایان مسابقه اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشته است.

به نوشته مارکا کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: بایرن نمایش بهتری داشت ولی به نظرم ما بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم. در نیمه نخست بسیار خوب دفاع کردیم اما در نیمه دوم بایرن فشار بیشتری آورد و توانست دو گل هم به ثمر برساند. به نظرم تساوی نتیجه خوبی برای ما در این بازی بود.

کارلتو ادامه داد: با این نتیجه اعتمادبه‌نفس تیم برای بازگشت برگشت زیاد است. بایرن‌مونیخ کیفیت بالایی از خود نشان داد و به این ترتیب در بازی برگشت هر احتمالی وجود دارد. به نظرم از نمایش خوب بایرن‌مونیخ غافلگیر نشدم؛ چرا که در این تیم بازیکنان باکیفیت زیادی مثل هری کین، موسیالا، توماس مولر و سانه بازی می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند. متاسفانه آنها از عدم توازن ما نهایت استفاده را بردند و دو گل زدند.

آنچلوتی در ستایش از تونی کروس گفت: کلماتی در توصیف این بازیکن نمی‌یابم. او بازیکنی بزرگ و مهم برای رئال مادرید است. پاس او دیدنی بود و البته باید گفت که حرکت وینیسیوس هم هوشمندانه و عالی بود. اما درباره بلینگام بگویم که شب او نبود و در نهایت هم به خاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد. شب خوبی برای همه تیم نبود.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: ما سبک خاصی نداریم و بسته به شرایط بازی می‌توانیم واکنش نشان دهیم. این شانس را داریم که راهی فینال شویم و برای رسیدن به هدفمان نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم. جدال دو تیم بزرگ در بازی رفت با تساوی به پایان رسید و در بازی برگشت از حمایت هوادارانمان برخورداریم و همین می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است