Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استانداری کرمانشاه با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مصطفی اخلاقی، جوان جهادگر کرمانشاهی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استانداری کرمانشاه با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مصطفی اخلاقی، جوان جهادگر کرمانشاهی را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام دفتر نمایندگی دلی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آمده است:

هو الحی
خانواده محترم و ارجمند اخلاقی
سلام علیکم

بدین سان و با کمال تأسف و تأثر، عروج ملکوتی هنرمند صبور زنده یاد، مصطفی اخلاقی را تسلیت عرض می‌نمایم.

بدون شک حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، از بستر‌های خدمت کردن به بندگان خدا با استفاده از عناصر بصری، برای تنویر افکار عمومی می‌باشد.

زنده‌یاد مصطفی اخلاقی از بسیجیان خدوم، بی‌ادعا و صبور و از جهادگران مخلص و بی‌ریای کرمانشاه بود، که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای فرهنگ والای اسلامی و پایمردی در راه رفع مشکلات مردم سپری نمود، عزیزی که در سفرهای متعدد به عتبات عالیات و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خصوصا در ایام اربعین حسینی، انتقال مفاهیم عمیق فرهنگ عاشورایی را در دستور کار خود داشت و تا لحظه عروج در راه تکریم اهل بیت (ع) و تبیین سیره و سلوک این بزرگواران تلاش نمود.

اینجانب فقدان این چهره مردمی و مذهبی را به شما و عموم همشهریان مومن و عاشق اهل بیت (ع) تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده داغدار ایشان صبر و سلامتی را مسئلت می‌نمایم.

 متن پیام تسلیت هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه نیز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جوان انقلابی، فداکار، جهادگر و‌ فعال فرهنگی و رسانه‌ای و معاون سازمان فرهنگی سراج

«مصطفی اخلاقی» که در ایام اربعین حسینی با ایمانی راسخ به آموزه‌های اهل بیت (ع) و مکتب عاشورا منشاء خدمات خالصانه و عاشقانه‌ای به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع) بود، موجب تأسف، تأثر فراوان و تألم خاطر اینجانب شد.

ضمن عرض تسلیت درگذشت آن جهادگر فرهنگی و بسیجی فداکار به خانواده معزز و محترم ایشان و عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و مؤمن استان کرمانشاه از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن مرحوم رضوان، غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم، بستگان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پیام تسلیت ولی فقیه درگذشت مصطفی اخلاقی جوان انقلابی مصطفی اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی