Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان کارشناس ایمنی و آتش نشانی هلدینگ میدکو گفت: طی چهار ماه گذشته حدود ۱۲ میلیارد تومان برای خرید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای کارکنان، خانواده ها و پیمانکاران همکار هلدینگ میدکو خریداری شده است.

"بابک میرشکاری" در حاشیه برگزاری نمایشگاه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه با نگاه به کرونا برگزار شده و در هلدینگ میدکو با شیوع کرونا، بلافاصله کمیته و کارگروه ها تشکیل و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی متناسب با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت تدوین و به همه شرکت های تابعه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته حدود ۱۲ میلیارد تومان برای خرید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای کارکنان، خانواده ها و پیمانکاران همکار هلدینگ میدکو خریداری شده است تصریح کرد: همچنین ۱.۲ میلیون نفر تب سنجی و تحویل ماسک در ورودی مجموعه ها داشته ایم و برای ضدعفونی سطوح کاری، ماشین آلات، ابزار و ... بیش از ۱۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده مصرف شده است.

کارشناس ایمنی و آتش نشانی هلدینگ میدکو با اشاره به اینکه در زمینه پایش عملکردها و اقدامات مناسب، بیش از ۴۰۰۰ مورد بازرسی روزانه در سطح مجموعه میدکو صورت گرفته است گفت: با توجه به شیوع کرونا آموزش های حضوری را تعطیل کرده و از طریق فضای مجازی و گروه های کاری بیش از ۱۵۰۰ فایل آموزشی در اختیار پرسنل قرار گرفته است.

وی با اشاره به چاپ و توزیع ۴۵ هزار مورد پوستر، بنر و ... در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در هلدینگ میدکو افزود: بیش از ۲۵ هزار بسته بهداشتی در اختیار رانندگان کامیون های حمل بار گذاشته ایم.

میرشکاری تصریح کرد: در فاز دوم مبارزه با کووید ۱۹ که رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، در کل مجموعه هلدینگ میدکو تاکید ویژه بر فاصله گذاری اجتماعی است و سعی شده فاصله در همه مجموعه ها رعایت شود که بخشی از آن دورکاری کارکنان، افزایش تعداد سرویس های ایاب و ذهاب و ... است.

وی بیان کرد: ۱۷ هزار نیرو در مجموعه میدکو کار می کند و وضعیت همه به صورت جدی و مستمر پیگیری می شود تا آنها و خانواده هایشان هیچگونه آسیبی از این بیماری نبینند.

به گزارش ایسنا، "مصطفی زیدآبادی" مدیر HSE مجتمع مس سرچشمه نیز در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه با نگاه ویژه به کرونا برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا کل دنیا را درگیر کرده و وارد کشور ما نیز شده و دستاوردهای شرکت های صنعتی و معدنی در زمینه مقابله با این بحران در نمایشگاه عرضه شده تا از تجارب و ایده های یکدیگر استفاده کنند تصریح کرد: شرکت های صنعتی و معدنی در نمایشگاه حضور یافته اند تا با گذشته چهار ماه از شیوع کرونا، بتوانند از قابلیت ها و توانمندی های یکدیگر مطلع و از تجارب هم استفاده کنند.

مدیر HSE مجتمع مس سرچشمه بیان کرد: یک کار مطالعاتی در شرکت مس در زمینه خطراتی که پتانسیل ایجاد فوت های دسته جمعی را دارند، که در صنعت به نشر مواد سمی، انفجار و آتش سوزی محدود می شوند، انجام شده است.

وی اظهار کرد: شناسایی این خطرات با تکنیک های پی اچ ال و پی اچ ای و ارزیابی وضعیت با استانداردهای روز جهانی صورت گرفته تا ببینیم وضعیت ما نسبت به استاندارد جهانی چگونه است و این آنالیز منجر به انجام اقداماتی شود که شرایط ایمنی را بهبود بدهد و بتوانیم روی این خطرات خاص کار کنیم.

زیدآبادی گفت: در کنار این موضوع، مدل سازی پیامدها با مدل های نرم افزاری صورت گرفته تا قبل از حادث شدن، ابعاد و جوانب حادثه را بدانیم.

مدیر HSE مجتمع مس سرچشمه در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات با نگاه به دستاوردهای مقابله با کرونا برگزار شده و شرکت های صنعتی و معدن در یک سطح هستند و یافته های خیلی خوبی برای عرضه وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت میدکو مدیریت بحران استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت