Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@14:14:00 GMT

مالک شهرخودرو تهدید کرد؛ ما هم بازی نمی‌کنیم!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۷۳۱۴

مالک شهرخودرو تهدید کرد؛ ما هم بازی نمی‌کنیم!

رویداد۲۴ فرهاد حمیداوی درباره مبتلایان به کرونا گفت: دو نفر از اعضای تیم ما در گذشته کرونا گرفته‌اند، اما دوره درمانشان گذشته و مشکلی ندارند. یک نفر قبل از شروع لیگ و یک نفر بعد از شروع لیگ، اما تا این لحظه شخصی کرونایی نیست. هر هفته تست کرونا می‌گیریم و قبل از پرواز از بازیکنان تست گرفتیم. پرواز ما چارتر است که برای کسی اتفاقی نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیداوی ادامه داد: هدف ما کسب سهمیه است. یک روز می‌گفتند حمیداوی پول نمی‌دهد، اما بیشترین پرداختی را داشتیم. تمام اتفاقات امروز و کرونای سایر باشگاه‌ها را پیش بینی کرده بودیم. ۴ ماه پیش گفتم اگر کرونا هم نباشد بازیکنان مصدوم می‌شوند و تا امروز چند مورد پارگی رباط داشتیم. امروز به اقای مهدی گفتم اگر قرار است بازی تیمی به تعویق بیفتد ما بازی نمی‌کنیم و می‌گوییم اصلا تمام تیم ما کرونا گرفته‌اند. شخص آقای بهاروند به من گفت اگر تمام تیم هم کرونا بگیرند باید از بازیکنان جوانان استفاده شود. نمی‌شود ما بازی کنیم و دیگران نه.

او در گفتگو با برنامه از فوتبال چه خبر در رادیو ورزش ادامه داد: پروتکل‌ها اجرا شود؟ فقط در هواپیما غذا نمی‌دهند! شما را به خدا به مسئولین بگویید امکانات نداریم. وزیر بهداشت می‌گوید این افتضاح را نمی‌شود جمع کرد، اما به ما گفتند هر تیمی بازی نکند شدیدا جریمه می‌شود. ما هم تابع هستیم و کاری نداریم که کسی کرونا بگیرد. امیدوارم سازمان لیگ حالا دیگر بازی‌ها را تمام و کمال اجرا کند.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: اینکه هر باشگاهی بگوید بازیکن کرونایی دارم درست نیست

مالک شهرخودرو گفت: از روز اول پیشنهاد دادیم مسابقات مانند جام جهانی در یک شهر برگزار شود، اما گوش نکردند. قرار بود کل مشهد تعطیل شود. چگونه تمرین کنیم؟ همه با تاکسی به زمین تمرین می‌آیند. یک نفر از بازیکنان ویروس بگیرد تمام است. بار‌ها قبل از لیگ گفتم بازی نکنیم، اما حالا از همه گله مندم که می‌گویند ما کرونایی داریم و بازی نمی‌کنیم.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای تیمو ورنر تمام شد

مهاجم آلمانی تاتنهام به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده این تیم در فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیمو ورنر که در جریان شکست خانگی 3 بر 2 روز یکشنبه تاتنهام مقابل آرسنال در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس دچار مصدومیت شد و در دقیقه 31 جای خود را برنان جانسون داد، این فصل دیگر نمی‌تواند برای این تیم انگلیسی به میدان برود.

آنگه پوستک‌اوغلو سرمربی تاتنهام در آستانه بازی فردا شب (پنجشنبه) تیمش با چلسی در دیداری معوقه از هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس، درباره وضعیت مهاجم آلمانی‌اش گفت: تیمو ورنر از ناحیه همستریک مصدوم شده و از آنجایی که لیگ برتر دو هفته و نیم دیگر به پایان می‌رسد، فصل برای او تمام شده است.

تیمو ورنر 28 ساله که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله با بند خرید 16 میلیون یورویی از لایپزیگ به تاتنهام پیوست، بازی با چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد را از دست خواهد داد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

باشگاه تاتنهام این ماه تصمیم خواهد گرفت که آیا بند خرید این مهاجم آلمانی را فعال کند یا خیر. او در فصل جاری در 28 بازی برای اسپرز به میدان رفته و آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم