Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، کوروش روشن ضمن اعلام این مطلب گفت: در سالهای اخیر با توجه به نگاه دولت کریمه جمهوری اسلامی به توسعه روستاها و در راستای شعار عدالت محوری و محرومیت زدایی اقدامات مؤثری در زمینه احداث و بهسازی راه های روستایی در شهرهای استان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : شهرستان سوادکوه به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی و همچنین کوهستانی بودن منطقه از جمله شهرستانهایی است که روستاهایی زیادی در آن واقع شده ، لذا این اداره در راستای فعالیتهای گسترده خود اقدامات بسیاری را در بخش راه روستایی منطقه انجام داده است که از جمله می توان اجرای عملیات خط کشی به طول 20 کیلومتر در سطح محورهای روستایی " اوات ، دراسله ، پالند " اشاره کرد. روشن ادامه داد : اجرای عملیات بهسازی و شن ریزی محور روستایی " کنگل بن " به طول 2 کیلومتر ، پاکسازی 20 دهانه آبراه در محورهای روستایی ، عملیات گسترده لکه گیری آسفالت ، احداث دیوار سنگی به طول 200 متر ، نصب انواع تابلو علائم در نقاط پر خطر ، ترمیم و مرمت بیش از 15 نقطه رانشی از دیگر اقدامات این اداره در محورهای روستایی تحت پوشش خود در ماه های اخیر است. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سوادکوه و سوادکوه شمالی ضمن تاکید بر بهسازی و ارتقا راه های روستایی این استان به دلیل شرایط اجتماعی و طبیعی تصریح کرد : بهسازی راه های روستایی همیشه یکی از دغدغه های اصلی مسؤلین است چرا که مازندران به دلیل تعدد روستاها و همچنین انتقال فرآورده های تولیدی و کشاورزی به بازار مصرف از جمله استانهایی است که راه های روستایی در آن باید به طور ویژه ای بهسازی و ارتقاء یابد. گفتنی است از 7898 کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران ، مقدار 698 کیلومتر در شهرستان سوادکوه واقع شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 

به گزارش همشهری آنلاین سخنگوی مدیریت بحران کشور با اعلام خبر به همشهری گفت: «با توجه به اینکه بارش‌های اخیر زمین را از آب اشباع کرده و آبگرفتگی معابر در استان‌های ایلام، لرستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه رخ داده است، علاوه بر آماده باش نیروهای امدادی استان‌های معین برای ۱۷ استان در غرب کشور تعیین می‌شود تا در صورت بحرانی شدن شرایط راهکارهای لازم بگیرد.»
حسین ظفری افزود: «این در حالی است که با صدور هشدار نارنجی هواشناسی قبل از آغاز بارش نیروهای امدادی و خدماتی آماده‌باش بودند.»
او درباره مدیریت خروجی سدها نیز گفت: «از آنجا که بارندگی چند روز اخیر باعث شده ظرفیت سدها در استان‌های غربی به میزان مطلوب برسد و برخی از سدها سرریز کرده، اعلام شده تا خروجی سدها بیشتر شود تا خسارتی از این جهت متوجه استان‌ها نشود.»
به گفته ظفری، فرا رسیدن موعود کوچ در تقویم کوچ عشایر نیز با توجه به شرایط جوی تغییر کرده‌است. او ادامه داد: «با بزرگان عشایر در استان‌های غربی کشور گفتگوی چهره به چهره انجام شده و شرایط جوی و هشدار هواشناسی برای آنان اطلاع رسانی شده تا در شرایط بحرانی از کوچ صرفنظر کنند.»
ظفری افزود: «اصلی‌ترین فعالیت ما بازگشایی ایمن راه‌های روستایی و عشایری است که در روزهای اخیر به دلیل بارش سیل‌آسا آسیب دیده است.»
سخنگوی مدیریت بحران کشور از همکاری بخش خصوصی در یاری رسانی به افراد آسیب دیده از سیل نیز اشاره کرد و افزود: «طی فراخوانی از بخش‌ خصوصی و صنایع بزرگ نیز خواسته‌ایم تا در صورت بحرانی شدن شرایط در بارش‌های روزهای آینده به کمک نیروهای امدادی و خدماتی بیایند. گروه‌های مردمی نیز پای کار هستند.»
او در پایان یادآور شد: «وضعیت مخاطرات هشدار نارنجی هواشناسی و توصیه‌های لازم به شهروندان از صدا و سیما و دیگر رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

بیشتر بخوانید:
ماجرای امدادرسانی به عشایر آبدانان با طناب | رفع مشکل عشایر برای همیشه از زبان فرماندار آبدانان + فیلم

کد خبر 849757 برچسب‌ها سيل مدیریت بحران استان ایلام

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه