Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، متقاضیان فاقد کد بیمه و کد کارگاهی طبق اعلام وزارت کار می توانند از روز دوشنبه مورخ 16تیرماه با مراجعه به سامانه کارا تسهیلات کرونا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مطابق اعلام وزارت کار با توجه به مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صاحبان و شاغلان کسب و کارهایی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند، مورد حمایت دولت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای این مصوبه  حدود 3میلیون نفر شاغل در 14 رسته منتخب قرار دارند که مشمول حمایت های دولت می شوند. به منظور شناسایی این افراد با وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه از جمله کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و ... هماهنگی لازم صورت پذیرفته و بیش از یک میلیون و500 هزار نفر از شاغلان شناسایی و احراز شده اند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صبح روز پنج شنبه 12 تیرماه 99، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات را ارسال می نماید.

  براساس آخرین آمار از سامانه کارا، تاکنون مبلغ 10 میلیارد و 710 میلیون تومان تسهیلات به واجدین شرایط دریافت تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: به  یک هزار و 125نفر از رانندگان مسافربری اعم از برون شهری و درون شهری که مشمول بیمه خویش فرمایی تسهیلات 6میلیون تومانی کرونا از سوی موسسات عامل پرداخت شده است که مجموع آن حدود  6 میلیارد و 750 میلیون تومان است.

وی افزود: به تعداد 55 بنگاه از واحدهای کسب و کاری که فعال بوده و تعطیل نشده‌اند به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تامین اجتماعی، مبلغ 12میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که مجموع آن رقمی معادل یک میلیارد و 464 میلیون تومان می باشد.

همچنین به تعداد 72 فقره پرونده از واحدهایی که در پی شیوع کرونا، به اجبار تعطیل شده‌اند، مبلغ 2 میلیارد و 496 میلیون تومان تسهیلات 16 میلیون تومانی از سوی مؤسسات عامل پرداخت شده است.

پربیننده ترین قیمت جدید کولر گازی (۹۹/۴/۱۵) تبلت مایکروسافت در بازار چند؟ +جدول دلار وارد کانال 21هزار تومان شد! تورم همسایگان شمالی چقدر است؟ پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی کدامند؟/ فیس‌بوک با وجود بدنامی همچنان بر رسانه‌های اجتماعی حاکم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اشتغال بیمه پرداخت تسهیلات وزارت کار سامانه کارا ویروس کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیون تومان پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!