Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای مواد مخدر در محل استانداری زنجان، گفت: مقابله و مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزم همگانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تنها در یک یا دو دستگاه خلاصه شود و باید نگاه فرا دستگاهی به این امر صورت بگیرد، ادامه داد: هماهنگی و همدلی بیشتری همراه با آگاه سازی خانواده ها نسبت به عواقب ابتلای جوانان به اعتیاد صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندارز نجان گفت: استان زنجان در بخش های مختلف مقابله و پیشگیری از اعتیاد اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و ستاد ملی مقابله با مواد مخدر می تواند در جهت اجرای برنامه های مهم در زمینه پیشگیری، زنجان را بعنوان پایلوت انتخاب کنند.

حقیقی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر بیش از ۸۷ درصد از جرایم در استان را به خود اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: طبق آمار نیروی انتظامی استان، بیشتر سرقت‌ها هم توسط معتادین رخ می‌دهد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دشمن با مواد مخدر وارد عرصه شده است، گفت: استان زنجان در خصوص اعتیاد به مواد مخدر کمترین آسیب در سطح کشور را دارد و باید کاری کنیم که آسیب‌ها به کمترین حد خود برسد.

حقیقی با بیان اینکه دستگیری معتادین متجاهر در استان خوب بوده است، تاکید کرد: این استان در جمع آوری معتادین متجاهر خوب عمل کرده است و اقدامات نیروی انتظامی و دادگستری استان در این زمینه بسیار خوب بوده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه مقابله و پیشگیری از مواد مخدر بسیار مطلوب عمل کرده است، افزود: حوزه های امنیت و پیشگیری در زمینه مقابله با مواد مخدر می توانند با همکاری و همراهی مردم در انجام امور محوله موفق تر عمل نمایند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه حضور آمریکا در افغانستان باعث افزایش تولید مواد مخدر در این کشور شد، گفت: آمریکایی ها به بهانه مقابله با تروریسم و مواد مخدر به افغانستان حمله کردند که در زمینه مقابله با تروریسم شکست خورده و در ازای آن برای ضربه زدن به ایران اسلامی وسعت کشت مواد مخدر را ۲۸ برابر کردند و در حال حاضر ۷هزار تن انواع مخدر در افغانستان تولید می شود این زنگ خطر و هشداری برای ایران است.
 

کد خبر 4966337

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان مواد مخدر ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی برای مقابله با بیماری آسم
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه