Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:03:50 GMT

سارقان اموال داخلی خودروها در بابل به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۰۲۸

سارقان اموال داخلی خودروها در بابل به دام افتادند

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای اموال داخل خودرو با 40 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودروها در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت اموال داخل خودروها با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد .

میرزایی از دستگیری همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار کرد: آنها در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های به عمل آمده، تاکنون به 40 فقره سرقت قطعات و اموال داخلی خودروها در سطح شهرستان بابل اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه این 2 سارق حرفه ای، خبر داد و به شهروندان توصیه کرد ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک آن در مکان‌های خلوت و فاقد ایمنی مناسب خودداری کنند.

انتهای پیام/86041/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن