Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه شهرخودرو به حواشی دو بازی این هفته لیگ‌برتر واکنش نشان داد.

قدس آنلاین: به گزارش سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، مقصود خدایی با اشاره به شایعات انجام نشدن دو بازی استقلال و پارس جم و همچنین فولاد و نساجی اظهار کرد: اول از همه اینکه باید بگویم روزی که باشگاه شهرخودرو با ادامه لیگ در این شرایط بدون امکانات مخالفت کرد و تاکید کرد سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد، دوستان توجهی نکردند و به کار خودشان ادامه دادند و حتی برخی با فرافکنی و طرح موضوعاتی چون مشکل مالی و فنی در فضای مجازی به باشگاه ما انگ زدند و روی به تخریب حتی مالک باشگاه آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال طبق برنامه هیات‌مدیره، نه تنها در تاریخ مقرر که پیش از شروع لیگ بود ۸۰ درصد پول بازیکنان پرداخت شد که در بازی با ذوب‌آهن هم عیار فنی تیم برای همه مشخص شد که شهرخودرو اگر می‌گوید لیگ را تعطیل کنید واقعا سلامت بازیکن برایش مطرح است نه چیزی دیگری اما الان که بازیکنان لیگ کرونایی شده‌اند، دیگر هیچ صدایی از دوستان به گوش نمی‌رسد. ای کاش شهامت عذرخواهی را داشته باشند.

خدایی با ابراز ناراحتی از شرایط لیگ در هفته جاری گفت: قطعا بدون صدور مجوز رسمی سازمان لیگ، هیچ تیمی حق شرکت نکردن در بازی را ندارد و ما هم به پشتوانه اطمینانی که آقای بهاروند در اجرای مر قانون به ما دادند امروز به میدان می رویم و طبیعتا هر تیمی امروز بازی نکند باید منتظر رای سه بر صفر بازنده باشد.

نایب رئیس شهرخودرو تاکید کرد: اینکه یک تیم از سفر امتناع کند و تیم دیگری که به شهر مقصد برود و باز تصمیم به بازگشت بگیرد از نظر ما چیزی شبیه به مهندسی است.

وی ادامه داد: با اینکه با اتکا به پشتوانه حرف آقای بهاروند و مهدی مبنی بر اجرای قانون در سیرجان هستیم، اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می‌خواهد از حرفش برگردد همین الان به ما بگویند تا با وجود صرف هزینه زیادی که برای سفر تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان شده، همین حالا شهرخودرو را به مشهد برگردانیم و با یکسان شدن شرایط، همزمان با رقبا ما هم به میدان برویم.

خدایی خاطرنشان کرد: پای حق فوتبال خراسان ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که با اعتبار نماینده استانی با این قدمت بازی شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم