Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن شورای شهر امروز درباره حادثه کلینیک سینا مهر گفت: ساختمان کلینیک کاربری مسکونی داشته و مالکان چندین بار اخطار ناایمنی ساختمان دریافت کرده بودند همچنین رأی قطعی کمیسیون ماده 100 در مورد تخلفات وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مطلب در کاربری مسکونی بر اساس قانون شهرداری‌ها مجاز است، گفت: ساختمان حادثه دیده مطب نبوده و کلینیک جراحی بوده است و از آنجایی که کلینیک‌ها دارای بخش‌های بیمارستان و اداری هستند، بنابراین تخلف، در مورد این ساختمان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد:‌کلینیک سینا اطهر مطب نبوده و قانون مطلب‌‌ها که در بند 24 ماده 55 قانون آمده شامل حال کلینیک سینا مهر نمی‌شود. بنابر این چگونه ممکن است به این ساختمان با این حجم از فعالیت و این میزان از ناایمنی اخطار ندهند و آزادانه فعالیت در کلینیک ادامه داشته باشد.

اعطا گفت:‌ شهرداری به یک دفتر 50 متری که دو جوان در آن کار می‌کنند چندین بار اخطار کاربری می‌دهد و جای سؤال مطرح است که چرا برای کلینیک این مسأله انجام نگرفته است. همچنین جای تعجب دارد که چرا برخی موضوع را به خلاء قانونی نسبت می‌دهند در حالی که هیچ خلاء‌قانونی نداریم.

وی تصریح کرد: وزارت کار در حادثه کلینیک سینا مهر مسئولیت دارد و باید این وزارتخانه بازرسانی جهت بررسی ضوابط فنی و ایمنی به کلینیک می‌فرستاد و با توجه به اختیارات قانونی بازرسان وزارت کار بر اساس ماده 96 قانون می‌توانستند اعلام تخلف کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد: نص صریح قانون است که بازرسان وزارت کار گزارش تهیه و اعلام تخلف کنند.

اعطا در پایان گفت: در صحن شورای شهر به صورتی صحبت می‌شود که نگرانم همه به نتیجه برسیم که کشته‌شدگان مقصر حادثه هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 سخنگوی شورای شهر تهران علی اعطا حادثه کلینیک سینا مهر کلینیک سینا اطهر اخطار ناایمنی ساختمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی شورای شهر تهران علی اعطا حادثه کلینیک سینا مهر کلینیک سینا اطهر سخنگوی شورای شهر تهران حادثه کلینیک سینا مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟