Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شهید انصاری (استاندار شهید گیلان) در شرایط مختلف در میدان عمل حضور داشت، گفت: بیان مواضع شفاف و صریح استاندار شهید علیه گروهک های ضد انقلابی باعث کینه توزی دشمنان و ترور وی توسط منافقین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در گفتگو با ۸دی از شهید انصاری بعنوان استانداری انقلابی و ولایتمدار نام برد و اظهار کرد: شهید انصاری در شرایط مختلف در میدان عمل حضور داشت و در کنار سایر افراد انقلابی و حزب الهی و با تمام وجود در جهت عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب قد علم میکرد‌ و با تمام ظرفیت و داشته های خود حافظ حرمت خون شهدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهید انصاری تنها استانداری است که به شهادت رسیده است درباره علل ترور وی توسط منافقین گفت: بیان مواضع شفاف و صریح شهید انصاری علیه گروهک های ضد انقلابی باعث کینه توزی منافقین و یکی ازدلایلی بود که باعث ترور و شهادت وی در خیابان لاکانی رشت شد.

ممنوعیت کامل هرگونه مذاکره با آمریکا

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز منافقین و در رأس آنها امریکا از جنگ سخت و سرد به جنگ نرم و نفوذ تغییر موضع داده اند افزود: مجلس یازدهم مجلسی کاملا انقلابی است که امریکا، منافقین و گروه های مربوط به آنان را به خوبی می شناسد‌.

احمدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره دشمنی با امریکا ادامه داد: بر این اساس رئیس مجلس محمدباقر قالیباف نیز از آمریکا بعنوان دشمن رسمی و ذاتی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرده و هرگونه مذاکره با آمریکا به طور کل ممنوع است.

وی تصریح کرد: آقایونی که چشم امید به مذاکره با آمریکا داشتند دیدند که رهبرمعظم انقلاب، نمایندگان مجلس یازدهم و قوه قضاییه هیچگونه تمایلی برای مذاکره با امریکا ندارند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به فرمایش امام راحل که تا زمانی که انقلاب وجود دارد فتنه در اشکال مختلف ظاهر می شود گفت: پس از گذشت جنگ سرد، ۸سال جنگ تحمیلی، ترور های شخصیت های نظامی و دانشمندان هسته‌ای و...در این برهه از تاریخ انقلاب ایران با جنگ نرم بویژه تحریم های اقتصادی مواجه هستیم.

آمریکا کمترین اعتقادی به حقوق بشر ندارد

وی در ادامه بیان کرد: آمریکا به تنها چیزی که اعتقاد ندارد حقوق بشر است و تنها به فکر منافع خود است و با زور، چپاول، غارت گیری و ظلم در پی منافع خود اقدام میکند‌.

احمدی با بیان اینکه حقوق بشر امریکا تنها یک واژه تزییتی و توخالی است ادامه داد: ظلم و چپاول امریکا نه تنها نسبت به ایران و دیگر کشورهای جهان است بلکه نارضایتی و تظاهرات شهروندان امریکایی و مقابله دولت امریکا با سلاح گرم و سرد در مقابل شهروندان خود نشان دهنده بی مصرف بودن حقوق بشر امریکایی است.

نماینده مردم رشت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی از فلسطین و یمن و از سویی ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی بعنوان نمونه بارزی از حقوق به اصطلاح بشر آمریکایی یاد کرد و افزود: با شهادت سردار قاسم سلیمانی جبهه مقاومت وارد میدان شد و جواب محکمی به امریکا داد و خود امریکا باعث شد که همین جبهه مقاومت تا نابودی امریکا و اسراییل در میدان پر قدرت حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم رشت مجلس یازدهم شهید انصاری حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار حاج محمد رنجنوش بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی همدان در میدان میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد خبر 6096484

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست