Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@02:50:01 GMT

پرونده سینا اطهر روی میز شورای شهر

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۲۲۰

پرونده سینا اطهر روی میز شورای شهر

صبح امروز صحن علنی شورای شهر با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی به پرونده آتش سوزی کلینک سینا اطهر رسیدگی شد. جلسه ی امروز شورای شهر ساع هشت و سی دقیقه امروز شروع و به رسیدگی پرونده سینا اطهر پرداخت هاشمی بعد از سنجیده شدن میزان حرارت و تب به صحن علنی ورود کرد و با حضور اکثریت اعضا جلسه را رسمی اعلام کرد رئیس شورای شهر در جلسه امروز پیشنهاد داد که سه نشان طلا و نقره و برنز برای ساختمان ها از نظر ایمنی طراحی شود محسن هاشمی در حال پاسخگویی به سوال خبرنگاران پیش از رسمی شدن صحن علنی پیروز جناچی بعد از سنجیده شدن میزان حرارت و تب به صحن علنی ورود شد پیروز حناچی شهردار تهران پیروز حناچی در حال پاسخگویی به سوال خبرنگاران پیش از رسمی شدن صحن علنی پرسش و پاسخ خبرنگاران و نمایندگان سازمان آتش نشانی پیرامون پرونده آتش سوزی سینا اطهر صحن علنی امروز شورای اسلامی شهر بعد از تسلیت گویی ریاست شورا به جانباختگان حادثه آتش سوزی کلینیک سینا شروع شد زهرا صدراعظم در جلسه امروز نقشه هوایی ساختمان کلینیک را در سه سال مختلف نشان داد و از تخلف این ساختمان صحبت کرد زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای شهر گفت سازمان آتش نشانی از ۳۳ هزار ساختمان پر خطر و میان خطر بازدید داشته و اخطاریه‌های لازم را صادر کرده است حناچی و داوری به ابعداد مختلف آتش سوزی سینااطهر رسیدگی کردند داوری در فهرستی آماری گزارش لحظه به لحظه حادثه را اعلام کرد داوری مدیرعامل آتش نشانی اعلام کرد که نیروی آتش نشان بعد از انفجار اصلی به محل حادثه رسیده است امروز در صحن شورای شهر، پرونده آتش سوزی سینااطهر جهت رسیدگی آن در میان شورایار ها مطالعه می شد شهردار تهران گفت که در موضوع ساختمان کلینیک سینا علی‌رغم صدور ۴ اخطار و ورود دستگاه قضا اجازه پلمب وجود نداشت حناچی تصریح کرد: دیوان عدالت اداری در خصوص استفاده از املاک مسکونی برای مطب‌های پزشکی رأی داده که این رأی هم محکم است و این یکی از مشکلات ما است شهردار تهران در سخنرانی امروز خود گفت: کلینیک سینا مهر شمیران تا پیش از بروز حادثه اخطار دریافت کرده بود و سیستم قضایی نیز به موضوع ورود کرده اما اجازه پلمب وجود نداشت حناچی در سخنرانی خود گفت: ۴۰ درصد پلاک‌های شهر تهران پس از انقلاب نوسازی شدند و بخش عمده‌ای از آنها به‌درستی استفاده شوند جای نگرانی وجود ندارد شهردار تهران بعد از شنیدن سوال و تذکر شورایارها صحن را ترک گفت بعد از اتمام جلسه حناچی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: شورای شهر محسن هاشمی آتش نشانی شورای اسلامی شهر پیروز حناچی مهدی داوری سینا اطهر کلینیک سینا شهردار تهران سینا اطهر آتش نشانی شورای شهر صحن علنی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در مجلس یازدهم دست لابی‌های پنهان را بستیم»، گفت: بعد از ۴۵ سال تمام جداول بودجه در صحن علنی مجلس بررسی شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«ملت عزیز ایران، این تحول را جدی بگیرید! 

‏تمام جداول ریز و درشت بودجه، پس از ۴۵ سال، از پشت درهای بسته خارج شد و شفاف به صحن علنی مجلس آمد. معتقدیم ریال به ریال بودجه کشور حق‌الناس و متعلق به عموم مردم است. در مجلس یازدهم، دست لابی‌های پنهان را بستیم.»

امسال برای اولین بار مجلس جدوال بودجه ۱۴۰۳ را در صحن علنی بررسی کرد. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی، تنها احکام و سقف منابع و مصارف لوایح بودجه در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گرفت.

بررسی جداول در مجلس نیز براساس اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛ بدین شکل که ابتدا مجلس بخش اول لایحه بودجه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند و بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌رسد.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد؛ امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه به پایان رسید و برای اعمال نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان تهران
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی