Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: تمامی پروژه های بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی باید حداکثر تا هفته دولت در سال جاری به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» امروز یک شنبه (15 تیرماه) در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به استان که تیرماه سال گذشته صورت گرفت، گفت: با دستور مستقیم معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قطعی است و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید پیگیر کارها از وزارتخانه متبوع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به زودی به استان سفر خواهد کرد و تلاش داریم علاوه بر اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اعتبارات استان افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه لیست پروژه هایی که باید در هفته دولت به افتتاح برسد باید مشخص و در اختیار مدیران بخش های مربوط قرار بگیرد، اظهارکرد: زمان، معیار مدیریت است و برای اتمام پروژه ها باید برنامه زمان بندی مورد تاکید همه بخش ها باشد.

 

شجاعی با بیان اینکه تمامی پروژه های بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی باید حداکثر تا هفته دولت در سال جاری به پایان برسد، افزود: همچنین برای ایجاد مراکز جامع سلامت باید اولویت ها را بسنجیم و متناسب به نقشه شهر بدانیم که در حال حاضر در کدام مناطق دسترسی مردم به مراکز سلامت سخت است و موضوع واگذاری زمین برای ۱۱مرکز سلامت مصوب سفر ریاست جمهوری باید تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود.

 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در جلسه آینده نباید پروژه شروع نشده در هیچ بخشی نداشته باشیم، افزود: اجرای پروژه ها در هر بخشی نیاز مردم است و با تاکید بر این نگاه باید کارها را با شتاب بیشتری پیش ببریم.

 

«محسن محمدی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم در این جلسه گفت: از ۱۹۸ پروژه در قالب ۴۴ طرح سفر ریاست جمهوری به استان تاکنون ۲۶ پروژه خاتمه یافته است.

 

وی با بیان اینکه  از اعتبارات مصوب سفر برای سال ۹۸ از محل منابع عمومی ۶۹ درصد آن تخصیص ابلاغ شده است، افزود: از مجموع اعتبارات مصوب سفر از محل صندوق توسعه ملی ۳۳.۴ درصد آن تخصیص ابلاغ شده است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصوبه سفر شجاعی سفر ریاست جمهوری سفر ریاست جمهوری خراسان شمالی هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد