Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عصمت رجبی»، یکی از اعضای فعال کانون فرهنگی و هنری شهدای اسفیدان از توابع شهرستان بجنورد در دومین جشنواره ملی «فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده» به عنوان بانوی برگزیده و برتر انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزارش شبستان از بجنورد؛ «عصمت رجبی»، یکی از رابطان فعال کانون فرهنگی و هنری شهدای اسفیدان از توابع شهرستان بجنورد با ارائه طرح گلیم بافی و به دلیل توجه به مسئولیت های اجتماعی و نیز دارا بودن شاخصه‌های بومی، در دومین جشنواره ملی فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده  که همزمان با دهه کرامت در مشهد مقدس برگزار شد، عنوان برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته فاطمه دژبرد، رییس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به عنوان برگزار کننده این جشنواره، از میان حدود یک هزار و ۸۰۰ طرح کارآفرین از سراسر کشور، ۳۲ طرح انتخاب و کارآفرینان بانو در این جشنواره به تبیین طرح های خود پرداختند.

 

 وی اضافه کرد: همچنین  از میان ۳۲ طرح برتر، ۶ طرح برگزیده و  دو طرح نیز مفتخر به دریافت دیپلم افتخار شدند.

 

دژبرد ملاک انتخاب آثار برتر را شاخصه‌هایی همچون حفظ کرامت زن و خانواده محوری، حفظ زنجیره تولید، خلاقیت و نوآوری، استفاده از فناوری های نوین و گستره تاثیرگذاری فعالیت ها نام برد.

 

گفتنی است، «عصمت رجبی»، فعال مسجدی و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی است که پیش از این نیز به عنوان مروج برتر کتابخوانی در جشنواره مروجان برتر کتابخوانی کشور انتخاب و تقدیر شده است.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاطمه رجبی جشنواره کارآفرین برتر کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است