Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی مدنی  روز یکشنبه در رویداد  سه روزه مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است در خصوص حمایت­های سندیکای صنعت برق ایران از شرکت­های دانش­بنیان افزود: سندیکای صنعت برق در سال ۷۹  وبا ۲۳ شرکت  تشکیل شده اما در حال حاضر این سندیکا  بیش از ۵۵۰  عضو در رشته های تولیدی، پیمانکاری، تامین تجهیزات، مشاوره  در زمینه صنعت برق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این سندیکا کمیته های عمومی و تخصصی تشکیل شده است، کمیته توسعه صادارت، حقوقی، دانش بنیان، حل اختلاف  و حوزه های همکاری مشترک  در کمیته عمومی فعالیت دارند، از اواسط سال ۹۶ کمیتهدانش بنیان سندیکا  تصویب و فعالیت خود را شروع کرده است وارتباط خوبی با معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی دارد.

عضو هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران ادامه داد: رویکرد  صندوق نوآوری و شکوفایی  رویکرد تعامل است  افزود: سندیکا  محل اتصال  بخشی دستگاه های  دولتی با خصوصی است.

مدنی تصریح کرد: در حال حاضر کمتر از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه برق، الکترونیک و انرژی‌های نو کار می‌کنند که تعداد زیادی از آنها عضو سندیکای صنعت برق ایران نیستند، بنابراین این سندیکا  می تواند خدمات ویژه تری از صندوق نوآوری و معاونت علمی به این شرکت ها در قالب سندیکا بدهد.

وی ادامه داد:  بر این اساس عضویت جدید در سندیکا بنابر مصوبه هیات مدیره با تخفیف ۵۰ درصدی خواهد بود. علاوه بر عضوگیری جدید اعضای فعلی سندیکا را نیز به سمت دانش بنیان شدن سوق می‌دهیم ...

رییس کمیته دانش بنیان سندیکای صنعت برق ایران با تاکید بر استفاده از ایده‌های نوین حاصل از این رویداد، از فناوران حاضر خواست تا تنها بر تجهیزات، نرم‌افزار و سخت‌افزار صنعت برق تمرکز نکنند و افزود: از توان شرکت‌های دانش بنیان استفاده می‌کنیم و به دنبال ایده‌های نو در مواردی چون اقتصاد مدیریتی و اقتصاد انرژی هستیم که می‌تواند آینده کشور را رقم بزند.

مدنی یادآور شد: ایده ما این است که دانش بنیان فقط تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نیست  ایده ها ی نوآور حتی در حوزه های مدیریت و منابع انسانی، آینده دانش بنیان را رقم خواهد زد.

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از امروز به مدت دو روز با حضور صنایع بزرگ این حوزه به صورت برخط آغاز شد. در این رویداد مجازی سه روزه  ۳۹۰ نفر شرکتکرده اند  که از این تعداد  ۱۳۱ نفز از ۱۰۸ شرکت دانش بنیان، ۱۱۰ نفر از ۸۲ شرکت غیر دانش بنیان و ۱۳۸ نفر نیز از سایر نهادها  و موسسات هستند.

برچسب‌ها انرژی برق شرکت دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شرکت دانش بنیان انرژی برق شرکت دانش بنیان سندیکای صنعت برق ایران صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود