Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج با بیان اینکه برای اجرای پروژه پارک جنگلی یاسوج دو میلیارد تومان هزینه خواهد شد، گفت: در فاز اول این پروژه نیز در سال ۹۷ تامین روشنایی منطقه با بهره گیری از پوشش ۳۵ هکتاری روشنایی اجرا شد که با بهره برداری از پروژه جدید، اراضی تحت پوشش مستقیم روشنایی به ۷۰ هکتار خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی ظرفیت سازی در حوزه زیرساختی را طلب می‌کند، اظهار کرد: در قالب این طرح، آب رسانی، گازرسانی و توسعه شبکه برق و روشنایی منطقه را خواهیم داشت، فاز دوم ارتقای زیرساختی در محدوده پارک جنگلی یاسوج در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در حوزه روشنایی از طریق ۲۰ پروژکتور که با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و بسیار کم مصرف و البته تولید داخل است، ۳۵ هکتار از منطقه به شکل مستقیم و ۱۰ هکتار به شکل غیرمستقیم در قالب فاز دوم روشنایی منطقه زیر پوشش قرار خواهد گرفت.

شهردار یاسوج با بیان اینکه برای این پروژه دو میلیارد تومان هزینه خواهد شد، اظهار کرد: در فاز اول این پروژه نیز در سال ۹۷ روشنایی منطقه با بهره گیری از پوشش ۳۵ هکتاری روشنایی اجرا شد که با بهره برداری از پروژه جدید، اراضی تحت پوشش مستقیم روشنایی به ۷۰ هکتار خواهد رسید.

مقدم با اشاره به اینکه ارتقای زیرساخت‌ها می‌تواند عامل مؤثری در افزایش امنیت و رضایت گردشگران حاضر در منطقه باشد، اظهار کرد: عملیات گاز رسانی و توسعه شبکه آب با استفاده از انتقال آب از طریق پمپاژ به منبع نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای این آبرسانی و گاز رسانی نیز سه میلیارد تومان هزینه خواهد شد، عنوان کرد: اجرای لوله گذاری و تأسیسات آب رسانی به طول ۵ کیلومتر و خط انتقال گاز به طول ۱.۵ کیلومتر هم اکنون در دست اجراست و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

شهرداری یاسوج تاکید کرد: در اجرای این طرح‌ها و طرح‌هایی که اردیبهشت ۹۷ در پارک جنگلی به بهره برداری رسید، هیچ گونه تخریب زیست محیطی اعم از قطع یک شاخه درخت صورت نگرفته است.

مقدم تصریح کرد: طرح جامع گردشگری پارک جنگلی و آبشار نیز بزودی برای طرح و تصویب به کارگروه گردشگری استان ارسال خواهد شد که با بزودی از جزئیات و مزایای این طرح نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، پارک بکر و طبیعی جنگلی یاسوج به مساحت بیش از ۹۳۰ هکتار پیش از این، فاقد زیرساخت‌های مختلف از جمله آب شرب، روشنایی و گاز بود و در امکان حضور خانواده‌ها و گردشگران در این محیط فراهم نبود که طی دو سال گذشته با تعریف و بهره برداری از پروژه‌های فوق توجه ویژه ای به این موضوع شده است و فرصت مناسبی را نیز برای سرمایه گذاری در این پارک رقم زده است.

کد خبر 432172

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری یاسوج مدیریت شهری فضاي سبز شهري درختان شهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان روشنایی منطقه جنگلی یاسوج بهره برداری پارک جنگلی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر شنبه در جریان بازدید نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از مدرسه دارالفنون در اردبیل، اظهار داشت: این مدرسه در فضای به مساحت 10 هزار متر مربع و شامل 30 کلاس درس اعم از سالن آمفی‌تئاتر و سالن‌های مجزای ورزشی و آموزشی با ظرفیت 250 نفر به بهره‌برداری رسیده و امکان راه‌اندازی این واحد آموزشی و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده با همت آموزش و پرورش فراهم می آید.

وی تصریح کرد: یکی از بانک‌های عامل کشور در قالب مسئولیت اجتماعی اقدام به ساخت این مجموعه آموزشی کرده که هم در قسمت دختران و هم پسران امکان تحصیل برای دانش‌آموزان استان در این فضای آموزشی استاندارد و با کیفیت فراهم می‌آید.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: بهمن ماه سال 1401 کلنگ‌زنی این پروژه را شاهد بودیم و عملیات اجرایی این پروژه به سرعت انجام شده و حتی قبل از موعد مقرر آماده افتتاح است.

محمدی‌خلفلو افزود: در مجموع برای احداث مدرسه دارالفنون اردبیل 250 میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم با تحویل این فضای آموزشی بتوانیم در خدمت دانش‌آموزان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در مناسبت‌های مختلف بیش از 45 واحد آموزشی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم و امسال نیز مصمم هستیم تا مابقی واحدهای آموزشی نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل اضافه کرد: در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های دولتی، از توان خیران نیز بهره می‌بریم تا بتوانیم واحدهای آموزشی نیمه تمام را به سرعت تکمیل و امکان بهره‌برداری از این مجموعه‌ها را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

محمدی‌خلفلو بیان کرد: تحویل 217 کلاس درس در سال گذشته سند افتخار برای نوسازی مدارس است و برنامه‌ریزی‌ها برای احداث 2 هزار کلاس درس نیز در سال‌های پیش رو هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم امسال با تلاش مضاعف بتوانیم تا مهرماه پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و آماده افتتاح کنیم.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل