Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@13:10:59 GMT

سفر به دریاچه ارومیه ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۹۰۵

سفر به دریاچه ارومیه ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا ملامحمدی‌زاده در خصوص افزایش تعداد مسافران در سواحل دریاچه ارومیه با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع ویروس کرونا، گفت: از روز جمعه ۱۳ تیرماه مسیرهای منتهی به سمت سواحل از دریاچه از طرف شهر ارومیه مسدود شده است.

سفر به استان آذربایجان غربی

فرماندار ارومیه با اشاره به انتشار تصاویری از تجمع مردم در سواحل دریاچه ارومیه، عنوان کرد: این قسمت مربوط به بخش پایین میان‌گذر شهید کلانتری دریاچه ارومیه است که در حوزه استان آذربایجان‌غربی قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملامحمدی‌زاده گفت: با توجه به باز بودن این منطقه و حضور مردم ارومیه نیز در این قسمت، از ۱۵ تیر از طریق هماهنگی با فرمانداری ایلخچی در استان آذربایجان‌شرقی، حکم پلمب این منطقه نیز اخذ شده است.

وی با بیان اینکه خودمراقبتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین اقدام در زمینه مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا است، عنوان کرد: از امروز شنبه محدودیت‌های جدیدی اعمال شده که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

کد خبر 528225 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی استان آذربایجان دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)

به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایبت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم عزاداری در خیابان ها، مساجد و تکایای آذربایجان غربی با شکوه خاصی برگزار شد.

دوستداران و عاشقان اهل بیت (ع) در خیابان‌های شهرهای مختلف استان به ویژه در شهرستان ارومیه گردهم آمدند و در سوک شهادت جانسوز امام ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری در قالب دسته های سینه زنی و شاه حسین گویی عزاداری کردند و اشک ماتم ریختند.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی شاه حسین گویی نیز توسط مردم ولایی و عزادار ارومیه با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد