Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در نشست تعدادی از صنعت گران و معدن کاران با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: باید بنیه اقتصادی مردم قوی باشد، زیرا اگر مردم در رفاه باشند و مشکلات اقتصادی و معیشتی نداشته باشند، بنیه صنعت و معدن هم قوی خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از نحوه برخورد و کیفیت وام دهی بانک ها تأکید کرد: چگونه است که برای عده ای آنقدر وام پرداخت می شود که در نهایت به اختلاس می انجامد و این گونه افراد حتی حاضر به انجام تعهدات بانکی و بدهی خود نمی شوند، اما اگر افرادی برای مبلغ ناچیزی وام به بانک مراجعه کنند با مشکلات متعدد روبرو شده که گاهی از خیر دریافت وام می گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از بیکاری استان تصریح کرد: برای استان زرخیز و ثروتمندی مثل کرمانشاه ننگ است که فرد بیکار داشته باشد، از طرفی متأسفانه فرهنگ کار در استان بسیار ضعیف است لذا کسانی که بیکار هستند باید برای امرار معاش و گذران زندگی، تن به کار دهند.

وی افزود: استان کرمانشاه استعداد خوبی برای کشت برنج، زغفران کاری، تولید زیتون و انواع محصولات باغی و زمینی را دارد، حال چرا از این همه ثروت استفاده نمی شود و مردم فقر را به ثروت ترجیح می دهند، سوال لاینحلی است که از دیر باز گریبان این استان را گرفته است.

در استان کرمانشاه هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

۲۱۹ واحد معدنی در استان کرمانشاه وجود دارد و حدود هزار و ۲۹۲ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

براساس اعلام مرکز آمار، نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال گذشته ۱۵.۷ درصد بوده است و این استان در جایگاه نخست جدول بیکاری کشور قرار دارد. بنابر آمار غیررسمی بیش از ۱۵۰ هزار نفر بیکار در استان کرمانشاه وجود دارد که هر سال هفت هزار و ۵۰۰ نفر به آنها اضافه می شود.

برچسب‌ها بیکاری وزارت صنعت معدن و تجارت مصطفی علماء کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری وزارت صنعت معدن و تجارت کرمانشاه بیکاری وزارت صنعت معدن و تجارت کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل