Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، حسن نوروزی روز یکشنبه در مورد آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: با توجه به اینکه تنها ۸ نماینده برای عضویت در کمیسیون قضایی و حقوقی اعلام آمادگی کردند بنابراین احتمال دارد براساس تصمیم هیات رییسه نمایندگانی از سایر کمیسیون‌ها به عضویت در کمیسیون  حقوقی و قضایی تشویق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم یادآور شد: البته احتمال اصلاح ماده ۳۸ آیین‌نامه داخلی مجلس هم وجود دارد که براساس آن کمیسیون با ۸ نماینده یعنی با حداقل نصاب تشکیل و اداره شود تا در مرحله دوم انتخابات از نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند، برای عضویت در کمیسیون استفاده شود.

بر اساس اظهارات نماینده مردم رباط کریم، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان، سیدمحمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات، حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه‌سرا از جمله نمایندگانی هستند که تاکنون برای عضویت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی سید کاظم دل خوش اباتری کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی صومعه سرا حسن نوروزی رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی صومعه سرا حسن نوروزی رباط کریم کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی صومعه سرا حسن نوروزی رباط کریم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مجلس شورای اسلامی عضویت در کمیسیون نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند