Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی در استان البرز گفت: تولید داخلی لوازم خانگی نیاز داخلی را تامین نمی‌کند و تنها پاسخگوی نیمی از نیاز است. - اخبار استانها -

اسداله غلامرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه در حال حاضر در سطح عرضه بحث گران بودن یا گران فروشی نیست، اظهار داشت: این موضوعات دو مقوله جدا است، یعنی اکنون در سطح عرضه بدلیل تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا کار  سخت‌ شده و در مبلغ تمامی اجناس تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای ترخیص لوازم خانگی ته‌لنجی در شادگان/ دستور بررسی فوری 10 فروند "دوبه" همزمان با هشدار همتی+ سندسیگار هم رجیستری می شود/ صدور شناسه رهگیری برای لوازم خانگیمرغ، برنج و لوازم خانگی در اولویت بازرسی/ معاون سازمان حمایت: کمبود بازرس داریم

وی با بیان اینکه تاثیرات بازار از نوسانات ارز مشخص می‌شود، افزود: به همین دلیل شاهد این هستیم که نه تنها لوازم خانگی بلکه تمام اقلام با نوسانات ارز قیمت‌ها تغییر و روز بروز شاهد افزایش قیمت هستیم.

رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی  در استان البرز با عنوان اینکه هیچکس مقصر این افزایش قیمت‌ها نیست و دلیل عمده این افزایش ناشی از نوسانات ارزی است، بیان کرد: درحال حاضر مردم تنها هزینه‌های خود را برای خرید مواد غذایی و مایحتاج روزانه خرج می‌کنند.

غلامرضایی با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از کسب و کارها راکد شده است، عنوان کرد: در حال حاضر در بحث لوازم خانگی با رکود روبرو هستیم.

رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی در استان البرز تصریح کرد: تنها تولید داخلی در حوزه لوازم خانگی جواب‌گوی نیاز داخلی نیست و تنها 40 الی 50 درصد از نیاز مردم در داخل کشور را می‌توانند تامین کنند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون عدم مراجعه مردم برای خرید و کاهش قدرت خرید آن‌ها موجب شده که این کمبود عدم ورود لوازم خانگی به کشور جبران شود.

غلامرضایی گفت: اکنون قیمت لوازم خانگی از تمامی دیگر اقلام کمتر رشد داشته و این بدلیل عدم خرید مردم است و کاسبان این صنف مجبور به ارائه کالا با کمترین سود هستند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... نماینده مردم قزوین در مجلس: تعدیل قیمت لوازم خانگی مستلزم حمایت دولت از تولید انبوه است آمار بازرسی ۳ ماهه بازار در استان تهران/ بازار لوازم خانگی رکورددار تخلفات شد تولیدکنندگان لوازم خانگی باید محصولات خود را در بازار عرضه کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل