Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سید مناف هاشمی در حاشیه این بازدید میدانی با تاکید بر اینکه از امروز سختگیرانه تر با استفاده از ماسک در ناوگان عمومی پایتخت برخورد می‌شود تصریح کرد: این اقدام به منظور حفظ سلامت شهروندان صورت می‌گیرد و انتظار داریم شهروندان عزیز نیز همراهی لازم را با شهرداری تهران داشته باشند.

معاون شهردار تهران از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ادامه داد: از زمان اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان عمومی پایتخت (اوایل اردیبهشت تاکنون) ٣ میلیون و ٢٠٠ هزار ماسک در ایستگاه‌های مترو توزیع شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، ٩٣ هزار ماسک نیز در ۴ پایانه‌ی برون شهری نیز به منظور استفاده شهروندان توزیع و خریداری شده است

کد خبر 4966569 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: متروی تهران اتوبوس سید مناف هاشمی شورای شهر تهران ویروس کرونا قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی بیمارستان سینا اطهر سازمان بازرسی کل کشور پلیس راهور حج تمتع سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس