Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:45:51 GMT

سعید مهری؛ سورپرایز تراکتور برای فینال سه گانه

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۴۰۹

سعید مهری؛ سورپرایز تراکتور برای فینال سه گانه

سعید مهری هافبک جوان تیم تراکتور عملکرد خوبی در خط هافبک این تیم داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی باور می‌کرد که با بازگشت اشکان دژاگه و بخشش محرومیت مسعود شجاعی، سعید مهری در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما ساکت الهامی تصمیم گرفت که شمره 8 خود را در میانه زمین قرار دهد که 90 دقیقه پس از استارت بازی، دلیل تصمیم او با نمایش درخشان مهری مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باتوجه به حضور اسدی در دفاع میانی، اکبر ایمانی تک هافبک دفاعی تی تی ها بود و مهری کمی جلوتر از او و پشت سر سه هافبک هجومی تراکتور بازی می‌کرد. می‌توان گفت که او وظیفه انتقال توپ از یک سوم دفاعی خودی به بازیکنان خلاق تیم را داشت و نرخ درصد پاس صحیح این بازیکن نشان می‌دهد که او وظایفش را موفقیت آمیز انجام داده است.


مهری که 82 دقیقه در زمین بود، 28 پاس از 34 تا را با موفقیت انتقال داد تا با آمار 82 درصدی زمین را ترک کند. مهری یک دریبل و یک سانتر موفق هم داشت و با سه کنش دفاعی، نقش خود به عنوان یک هافبک دفاعی کلاسیک _چیزی که در ماشین بود_ را هم ایفا کرد.


ستاره اهل میانه اگرچه در این بازی بیشتر نقل کنترلی در خط میانی داشت اما روی توپ های سوم و همچنین پیش روی به سمت دروازه حریف دو شوت هم زد که هر دو در چارچوب بودند اما مهری بدشانس بود که نتوانست مانند حاج صفی نامش را وارد گلزنان این مسابقه کند.


باتوجه به اقبال طرفداران تراکتور به این بازیکن، او حالا انگیزه بیشتری هم پیدا کرده و باید دید در سه گانه حساس تراکتور قابل سپاهان، استقلال و شهرخودرو، آیا ساکت دوباره به او میدان خواهد داد یا نه؟

تراکتور سعید مهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور سعید مهری سعید مهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم