Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، روزنامه استاد الدوحه قطر در خبری اعلام کرد باشگاه های حاضر در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید لیست اولیه بازیکنان خود را در اواسط ماه آگوست به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل بدهند. زمان ارائه لیست نهایی هم یک هفته پیش از شروع مسابقات یعنی ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۱۴ سپتامبر آغاز می شود.

این روزنامه اعلام کرد باشگاه ها مجاز به ثبت و جذب بازیکنان جدید برای تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند به شرط اینکه تنها هشت تغییر بین لیست اولیه و لیست نهایی ایجاد شود. پنج تغییر به هر دلیل امکانپذیر است و سه تغییر هم مربوط به بازیکنانی است که مصدوم می شوند.

پیش بینی می شود بازی های مرحله گروهی به صورت متمرکز از ۱۴ تا ۲۹ سپتامبر انجام شود. مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و فینال هم به ترتیب ۴ نوامبر، ۲۵ نوامبر و ۵ دسامبر برگزار خواهد شد.

تیم های فوتبال پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2020 آسیا هستند.

این مسابقات دو هفته برگزار شد اما به خاطر شیوع کرونا، ادامه این رقابت ها لغو شد.

104 / 351 لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس سپاهان شهرخودرو کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس سپاهان شهرخودرو کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال