Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@20:42:30 GMT

تداوم هوای خنک در مازندران همراه با رگبار پراکنده

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۴۵۸

آفتاب‌‌نیوز :

احمد اسدی در مورد پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در روزهای پیش‌رو، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، در روزهای یک‏شنبه و دوشنبه 15 و 16تیر، مناطق ساحلی و جلگه ای صاف تا نیمه ابری در غرب استان در بعدازظهر و شب با افزایش ابر و احتمال رگبارپراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دامنه ها و ارتفاعات نیز صاف تا نیمه ابری در بعد ازظهر و شب با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش بادگاهی نسبتا شدید بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 27 تا 29 درجه سلسیوس و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین 29 تا 33 درجه سلسیوس خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: درروزهای سه‌شنبه 17 تا جمعه 19تیر ماه نیز آسمان استان صاف تانیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما گاهی وزش باد و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 29 تا 32 درجه سلسیوس و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین 33 تا 36 درجه سلسیوس است.

اسدی ادامه داد: در جمعه شب و شنبه 20 تیر ماه نیز آسمان استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبارپراکنده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 28 تا 30 درجه سلسیوس و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 31 تا 34 درجه سلسیوس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رگبار رگبار و رعد و برق درجه سلسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوا در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز شنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پایداری هوا در مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران