Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@04:26:57 GMT

صحنه عجیب پرواز عقاب با کوسه در آسمان!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۵۷۳

‍‍‍‍‍‍

صراط:

یکی از ویدئو‌های عجیب در سال ۲۰۲۰ ویدئویی است که پرنده‌ای غول پیکر را در حال پرواز بر فراز یکی از سواحل آمریکا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این پرنده غول پیکر که برخی آن را عقاب و برخی دیگر کرکس آمریکایی دانسته اند در حال حمل یک ماهی غول پیکر یا کوسه در آسمان دیده می‌شود. محل تهیه این ویدئو ساحل «میرتل» واقع در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران این ویدئو توسط یکی از کاربران فیسبوک با نام «کِلی باربیج» در فیسبوک منتشر شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «عقاب؟ کرکس آمریکایی؟ یک کوسه را در ساحل میرتل شکار کرد.»

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک در شبکه اجتماعی توئیتر نیز منتشر شد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تبدیل به ویدئویی پربازدید شد و تاکنون نزدیک به ۱۵ میلیون بیننده داشته است. اکانت توئیتری «تعقیب کوسه‌ها» این ویدئو را با طرح سوالی از کاربران در مورد تشخیص پرنده آن به اشتراک گذاشت. «آیا کسی نام پرنده‌ای را که در حال پرواز در این ویدئو است و یک کوسه را با چنگال‌های خود گرفته می‌داند؟»

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «طبیعت، واقعا عجیب است. تابحال چنین صحنه‌ای را ندیده بودم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کاربران فیسبوک سواحل آمریکا گردشگران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، چیتا سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • (ویدئو) لحظه رویارویی فانتوم ایرانی با جنگنده آمریکایی در آسمان
  • عکسی عجیب از آسمان امشب تهران
  • این پرنده عجیب به دزد پرندگان مشهور است! (فیلم)
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • (ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی