Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-27@05:22:43 GMT

همه شهرهای آذربایجان غربی امسال گازدار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۶۴۴

همه شهرهای آذربایجان غربی امسال گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی از گازدار شدن سه شهر بدون گاز باقی‌مانده استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی اظهار کرد: از ۴۴ شهر استان، ۴۱ شهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند و گازرسانی به سه شهر باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال سه شهر میرآباد، خلیفان و زرآباد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، افزود: گازرسانی به بخش قطور خوی نیز در حال پیمان‌سپاری است و در صورت تامین اعتبار، عملیات اجرایی آن نیز امسال کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اکنون هزار و ۲۰۰ روستا در این استان از گاز طبیعی برخوردارند و گازرسانی به ۶۰۰ روستا در حال انجام است.

شیخی یادآور شد: با اجرای پروژه‌های گازرسانی متعددی که عمدتاً از سال ۹۲ آغاز شد، هم‌اکنون ۹۹.۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷۱ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز بهره‌مندند.

منبع: شانا

کلیدواژه: گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته