Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اورتون که در تمامی پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا مربیگری کرده است، بهترین بازیکنانی را که در هر پست زیر نظرش کار کرده‌اند، انتخاب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی حال حاضر اورتون نه تنها از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال به شمار می‌آید، بلکه تنها کسی است که در تمام پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا سابقه مربیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل او فرصت هدایت گروه پرشماری از ستاره‌‌های نسل فعلی و نسل‌های قبل‌تر دنیای فوتبال را داشته است. او اکنون یک تیم منتخب از تمام آن بازیکنان را گلچین کرده است که در کمال تعجب نام کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که در رئال مادرید به او برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، دیده نمی‌شود.

در واقع آنچلوتی نه تنها رونالدو بلکه هیچ‌کدام از اعضای تیم فوتبال رئال مادرید که با آن قهرمان اروپا شد را در تیم منتخبش قرار نداده است. دیگر ستاره‌ای که زیر نظر آنچلوتی بازی کرد و از قلم افتاد، رونالدو نازاریو بود که در میلان یک فصل (08-2007) توپ زد.

در تیم منتخب آنچلوتی بیشترین سهم متعلق به میلانی است که با آن دو بار قهرمان لیگ قهرمانان و یک بار دیگر هم نایب قهرمان شد (پنج بازیکن). دو بازیکن از یوونتوس، دو بازیکن از چلسی و دو بازیکن از پاری‌سن‌ژرمن هم تیم کارلتو را کامل می‌کنند.

مورینیو: پروتکل‌های بهداشتی را برای در آغوش گرفتن آنچلوتی نقض می‌کنم!

 

بازیکنان تیم منتخب آنچلوتی به نقل از سایت فوتبال ایتالیا عبارتند از:

جان لوئیجی بوفون (یوونتوس)، مارکوس کافو (میلان)، تیاگو سیلوا (پاری‌سن‌ژرمن)، جان تری (چلسی)، پائولو مالدینی (میلان)، فرانک لمپارد (چلسی)، آندره‌آ پیرلو (میلان)، زین‌الدین زیدان (یوونتوس)، کاکا (میلان)، آندری شوچنکو (میلان) و زلاتان ابراهیموویچ (پاری‌سن‌ژرمن).

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا تیم فوتبال میلان فوتبال ایتالیا کارلو آنچلوتی بیشتر بخوانید... اینسینیه: شورش‌‌مان علیه رئیس باشگاه اشتباه بود/ به آنچلوتی گفتم لازم است تیم شلاق بخورد!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا تیم فوتبال میلان فوتبال ایتالیا کارلو آنچلوتی کریستیانو رونالدو یوونتوس میلان فوتبال ایتالیا کارلو آنچلوتی تیم فوتبال تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان

به گزارش "ورزش سه"، برناردو رزنده سرمربی اسطوره ای تیم ملی والیبال برزیل اسامی بازیکنان خود را برای لیگ ملتها معرفی کرد که در بین اسامی والاس دسوزا و مائوریسیو بورخس دو بازیکن با تجربه نیز در لیست هستند و به تیم ملی بازگشته اند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

پاسورها: برونو رزنده، فرناندو کرلینگ،  تیاگوینیو،رندریک و  متئوس برازیلیا

دریافت کننده ها: ریکاردو لوکارلی، یوآندی لئال، هنریک هونوراتو، ویکتور کاردوزو، آدریانو ژاویر، لوکاس برگمن، مائوریسیو بورخس آلمیدا، آرتور بنتو و پائولو وینیسیوس

سرعتی‌زن ها: لوکاس ساتکمپ، فلاویو گالبرتو، جودسون نونیز، ایساک سانتوس، اوتاویو پینتو و ماتئوس پینتا

قطر پاسور ها: آلان سوزا، والاس دسوزا،  دارلان سوزا، ابوبکر نتو، چیزوبا نِوِس و فیلیپه روکه

لیبرو ها: تالس هوس، مایکو ریس ناسیمنتو و الکساندر الیاس

تیم ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود به مصاف برزیل خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)