Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، از استقرار چهار گروه امداد و نجات در سواحل رودخانه‌ها و بندهای خاکی شهرستان در فصول گرم سال خبر داد و تاکید کرد: چندین گروه امداد و نجات در مناطق سخت‌گذرهای برای خدمت‌رسانی به کوهنوردان در این شهرستان به صورت آماده‌باش هستند.  

وی، به نصب علائم اخطار و هشدار و نصب تابلو در این مناطق به خصوص حاشیه رودخانه‌های که پرتردد و گردشگرپذیر است، اشاره کرد و گفت:گاهی برخی از افراد، بدون توجه به این علائم، اقدام به شنا کردن می‌کنند، که در برخی از مواقع این بی‌احتیاطی منجر به یک حادثه تلخ برای خانواده‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

به گزارش ایرنا،رودخانه بازفت یکی از سرچشمه های رودخانه کارون است که از ارتفاعات شهرستان کوهرنگ جاری می‌شود

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری شنا پروندهٔ خبری گرما و خطر غرق شدگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری شنا کوهرنگ چهارمحال وبختیاری شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد