Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:32:24 GMT

بیرانوند به کمیته انضباطی میرود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۳۴۵

با توجه به صحبت‌های اخیر مسئولان پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، احتمال حضور او در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه قوت گرفت. ناطقان: علیرضا بیرانوند هفته گذشته در انتقاد به پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه پرسپولیس، مصاحبه تندی علیه برخی مدیران این باشگاه انجام داد که همین موضوع سبب احضار او به کمیته انضباطی سرخ‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




جلسه کمیته انضباطی دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس تا ۲، ۳ روز دیگر برگزار خواهد شد. در حالی که مباحثی درباره احتمال غیبت بیرانوند در جلسه این کمیته به دلیل اتمام قراردادش با پرسپولیس به گوش می‌رسید اما طبق هماهنگی های به عمل آمده در جلسه روز گذشته وی با معاون اقتصادی و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس قرار است بیرانوند به زودی مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کند.


با این تفاسیر وی با حضور در جلسه کمیته انضباطی توضیحاتی هم درباره مصاحبه اخیر خود انجام می‌دهد.

بیرانوند مدعی است باشگاه پرسپولیس باید جدا از مطالبات مربوط به قرارداد او باید متمم قرارداد و پاداش قهرمانی را هم به وی پرداخت کند.
منبع: مشرق برچسب ها: بیرانوند ، کمیته انضباطی ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیرانوند کمیته انضباطی پرسپولیس کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت