Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:05:36 GMT

پرونده ضاربان پزشک متخصص در یاسوج پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۳۴۷

پرونده ضاربان پزشک متخصص در یاسوج پیگیری می شود

عصر روز شنبه ، برخی کانال ها و سایت های خبری از مضروب شدن یکی از  متخصصان چشم پزشک توسط همراهان یک بیمار در شهر یاسوج خبر دادند و حتی اقدام به انتشار عکس مجروح شدن این پزشک کردند.

پرویز یزدان پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا رفتار زشت و غیر انسانی مضروب کردن چشم پزشک را محکوم کرد و نسبت به آن واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به محض شنیدن این خبر و دلجویی از این پزشک متخصص، پیگیری ها لازم از طریق استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مراجع قضایی و به خصوص دادستان مرکز استان انجام شد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بدون تردید تاحصول نتیجه نهایی، پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی ر این زمینه ادامه‌خواهد یافت.

یزدان پناه ادامه داد: اولین خواسته جامعه بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به ‌مردم، داشتن امنیت جسمی و روحی است که با این گونه برخوردهای زشت و غیر انسانی، نباید انتظار داشته باشیم که پزشکان و متخصصان زبده  در استان ماندگار شوند و قطعا دود این رفتارها به چشم مردم و بیماران خواهد رفت.

تعداد پزشکان فوق تخصص و متخصص فعال در شهرستان‌های مختلف استان به ترتیب در یاسوج ۱۱۷ نفر،در گچساران ۵۱ نفر، در دهدشت۴۳ نفر، در دنا۲ نفر و در باشت، بهمئی، چرام و لنده نیز هرکدام یک نفر است.

استان کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها نزاع خیابانی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج نزاع خیابانی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

کد خبر 6094274

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز