Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره دامپزشکی بویین زهرا روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: اخیرا یک راس گاو تلف شده از سوی یک دامدار در رودخانه روستای خوزنین رها شده بود که پس از پیگیری های لازم مالک این دام شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

دکتر عباس یوسفی با تاکید بر لزوم دفن بهداشتی تلفات دام و طیور از سوی دامداران و مرغداران صنعتی و سنتی،اظهار داشت: بی توجهی به دفن بهداشتی لاشه دام می تواند منجر به شیوع بیماری های مشترک دام و انسان شود و همچنین به محیط زیست آسیب وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره دامپزشکی بویین زهرا همچنین خواستار رعایت تمامی نکات بهداشتی از سوی دامداران صنعتی و سنتی برای پیشگیری از بیماری ها و تلفات دامی شد.

این مسوول یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده رهاسازی تلفات دام در طبیعت مراتب را برای پیگیری سریع به دامپزشکی استان یا شهرستان های مربوطه اطلاع دهند.

برچسب‌ها سازمان دامپزشکی کشور بویین زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور بویین زهرا سازمان دامپزشکی کشور بویین زهرا تلفات دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال روز گذشته در ثانیه‌های پایانی دیدار با ذوب‌آهن اصفهان گل برتری را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد. گل دوم استقلالی‌ها اما برای یکی از اعضای خانواده مربی‌ آبی‌ها با دشواری همراه بود.

به نقل از ورزش سه بعد از گل گوستاوو بلانکو به ذوب‌آهن پسر محمد نوازی مربی استقلال و دستیار جواد نکونام که در ورزشگاه آزادی حاضر بود، هنگام شادی کردن با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

پسر محمد نوازی در این شادی گل از ناحیه کتف مصدوم شد و کتف او در رفت؛ پزشکان استقلال بعد از بازی کتف دررفته پسر نوازی را جا انداختند و بانداژ کردند تا او به شرایط بهتری از نظر جسمانی برسد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904002

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • یک بهله سارگپه در طبیعت مانه و سملقان رهاسازی شد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد