Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:42:52 GMT

سینماگران مشغول کارند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۵۷۸

سینماگران مشغول کارند

تعطیلی سینماها به دلیل شیوع کرونا فقط به بسته شدن سالن‌ها منتهی نشد و تقریبا تمامی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هم به تبع فراگیر نشدن کرونا تعطیل شدند و حالا با از سرگیری فعالیت‌های سینمایی آثار در حال تولید که نیمه کاره رها شده بود نیز دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فیلم سینمایی «طرلان» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی اولین اثری است که ان روزها فیلمبرداری خود را در روستاهای توابع شهرستان هیر از استان اردبیل آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم روایتگر پسری به نام طرلان است که در جریان اتفاقات و رویدادهایی معمول زندگی با واکنش ها و باورها و در برخی موارد خرافه سازی های مردم  روستا گریبانگیر می شود.

«طرلان» در حال و هوای بومی و منطقه ای آذربایجان و به زبان ترکی است و فهرست بازیگران و عوامل این فیلم به زودی اعلام می شود.

پیش از این حضور بازیگران تئاتر و تلویزیون اردبیل از جمله داور فرمانی، فریبا مهرزاد، محمدرضا خدایی، محمد فردین، مریم ندایی، جلال محمدلو، لیلی نظری، یاشار نادری، ملکه فتحی به همراه بازیگران خردسال ایلیا نوریان، ال آی شیری، امیررضا رحیمی نسب در این فیلم اعلام شده بود.

سید محمد حسینی و عصمت نوریان تهیه کننده این اثر هستند و اتابک نادری مجری طرح و محبوب شکرزاده مدیر فیلمبرداری فیلم طرلان هستند.

در تهیه این فیلم شرکت سرمایه‌گذاری آتیه رفاه، شهرداری اردبیل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، دهیاری هیر و دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل همکاری موثری را داشته اند.

«دیلمانج» به تدوین رسید

همچنین فیلمبرداری فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای «دیلمانج» (مترجم) به کارگردانی نگار نقوی که در ترمینال غرب تهران انجام می شد، به پایان رسید و در حال حاضر محمد نجاریان در حال تدوین این اثر است.

«دیلمانج» به ۲ زبان ترکی و فارسی ساخته شده و روایتگر داستان پسربچه ای است که به تصمیم مادرش برای ادامه زندگی به روستایی فرستاده می شود اما او به دنبال پدرش است ...

هادی افتخارزاده، رادوین زارعی، فرهاد اسماعیلی، فرهاد آقازاده، وجیهه حاجی آقایی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

«صحنه زنی» کلید خورد

فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی هم پس از آغاز فعالیت‌های سینمایی در تهران کلید خورد.

اولین تصویر از این فیلم در حالی منتشر شد که بهرام افشاری، مجید صالحی و پیام احمدی‌نیا با چهره‌ها و نقش‌های متفاوت در این اثر سینمایی ظاهر شده‌اند.

با توجه به فیلمنامه اجتماعی «صحنه‌زنی» که صمدی آن را به نگارش درآورده است، فضایی ملتهب را شاهد خواهیم بود که بازیگرانی چون بهرام افشاری و مجید صالحی نیز در قالب شخصیت‌هایی غافلگیرکننده و متفاوت به همراه دیگر بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

«صحنه‌زنی» در لوکیشن‌های مختلفی در تهران فیلمبرداری خواهد شد و بزودی کار تدوین همزمان آن نیز انجام می‌شود.

بهرام افشاری، مجید صالحی، مهتاب کرامتی، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری و فرزانه سهیلی بازیگران این فیلم هستند.

مجید رضابالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح این فیلم سینمایی هستند.

برچسب‌ها محمد نادری ویروس کرونا استان اردبیل تولید فیلم مهتاب کرامتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد نادری ویروس کرونا استان اردبیل تولید فیلم مهتاب کرامتی محمد نادری ویروس کرونا استان اردبیل تولید فیلم مهتاب کرامتی صحنه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم