Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گناباد افزود: با توجه به شیوع کرونا امسال سال متفاوتی در حوزه آموزش و پرورش در پیش رو داریم و خانواده‌ها دغدغه‌هایی برای شروع سال تحصیلی آینده دارند.

وی ادامه داد: در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی ۵۰ درصد کلاسهای درسی در سال تحصیلی آینده به صورت مجازی و ۵۰ درصد به صورت حقیقی و در مدارس برگزار می‌شود و آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در ۹ ماه سال تحصیلی پیش رو انگیزه تحصیلی دانش آموزان کاهش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد گفت: کاهش مبتلایان کرونا نیازمند افزایش فرهنگ‌سازی و مشارکت مردم در رعایت موارد پیشگیرانه دارد و همه باید به نوبه خود در این زمینه سهیم باشند و با پرهیز از حضور غیرضروری در معابر عمومی و اجتماعات از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

قربانی افزود: باید از لامپیهای بوپی و دارای اشعه‌های مخصوص و ضد ویروس برای روشنایی کلاسهای درسی استفاده شود و با توجه به هزینه بالای این لامپها باید از ظرفیت و توان خیران برای تامین آنها استفاده کرد.

امام جمعه گناباد هم گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا معلمان و آموزش و پرورش از هیچ تلاشی برای تدریس دانش آموزان به شیوه های مختلف و با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی دریغ نکردند و مردم باید با زندگی در شرایط کرونایی عادت کنند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت: باید به صورت جداگانه مبحث سواد رسانه ای برای دانش آموزان تدریس شود و آنان با آسیبهای بسیار فضای مجازی آشنا شوند.

هزار و ۸۰۰ فرهنگی در هزار و ۳۱ کلاس درس در قالب ۲۷۴ مدرسه در سال تحصیلی آینده تدریس ۱۸ هزار دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی گناباد برعهده دارند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

براساس آخرین آمار رسمی، تاکنون ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۶۳ تن  در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۵۷۱ تن رسید

همچنین تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۱  نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس گناباد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس گناباد ویروس کرونا مدارس گناباد آموزش و پرورش سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،  دانش فرماندار شهرستان سرباز به همراه بلوچی، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کردند.

 دانش با حضور در مناطق کوهستانی روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف رانش در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان سرباز در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

دانش افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص محور‌های مواصلاتی بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟