Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@07:02:07 GMT

۲ فروند شناور باربری در هندیجان سوختند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۶۳۳

صراط:

علی بویری فرماندار هندیجان از آتش سوزی ۲ فروند شناور باربری در این بندر خبر داد و گفت: این حادثه بعد از ظهر امروز در رودخانه زهره اتفاق افتاد و تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران او افزود: این ۲ فروند شناور بابری بر اثر حریق سوختند و از بین رفتند، اما پس از وقوع این حادثه آتش نشانان با حضور در محل نسبت به مهار و خاموشی آتش اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که علت اتفاق در دست بررسی است و لازم است تا با توجه به نابودی قایق ها، دستگاه‌های مربوطه و مسئولان نسبت به تهیه این ۲ شناور مساعدت‌های لازم را لحاظ کنند.

بندر هندیجان یکی از شهر‌های قدیمی استان خوزستان با قدمتی هزاران ساله است که در شمال خلیج فارس واقع شده است. ماهیگیری از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد و تامین معیشت مردم در این منطقه است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ماموران گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال و ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و توقیف کردند.

سرهنگ مسعود احسانی گفت: در این زمینه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت‌های شیلات هرمزگان برای صید در سال ۱۴۰۳

وی گفت: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم