Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@21:12:45 GMT

استفاده98درصد مسافران مترو ازماسک

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۶۵۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به الزام استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده از امروز یکشنبه ۱۵ تیر ماه ۹۹ از حمل و نقل عمومی (مترو) بازدید کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند. ناطقان: بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مناف هاشمی در  حاشیه بازدید از متروی تهران در ایستگاه امام خمینی(ره) افزود: همه مسافران حمل و نقل عمومی  ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و باید الزامات ایمنی و بهداشتی را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا به امروز تمامی عزیزان ما د رحوزه حمل و نقل عمومی(مترو، اتوبوسر انی و تاکسیرانی) تلاش کرده اند تا بهترین خدمات رسانی را به شهروندان ارائه دهند، تصریح کرد: بر اساس آخرین وضعیتی که رییس جمهور ابلاغ کرده که هیچ فردی بدون ماسک اجازه ورود به حمل و نقل عمومی را ندارد ما نیز سخت گیری ها را بیشتر کرده ایم ضمن اینکه  از اجرائیات و پلیس نیز استفاده کرده ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سعی کرده ایم کارهای فرهنگی نیز انجام دهیم مدیران عامل شرکت بهره برداری مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز امروز به طور جداگانه بازدید داشتند تا از نزدیک شرایط را رصد کنند.

وی با اشاره به اینکه همه در شرایط سختی هستند، افزود: باید با همراهی هم این شرایط را طی کنیم؛ چرا که به لحاظ اقتصادی و معشیتی مردم مشکل دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تقاضای سفر در دست ما نیست، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند ما تنها می توانیم خدمات ارائه دهیم.

 وی در ادامه گفت: تعطیل کردن سیستم حمل  ونقل عمومی از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مقدور نیست و باید شهروندان سفرهای غیر ضروری خود را کاهش دهند.

 مناف هاشمی افزود: رعایت فاصله اجتماعی در مترو و بی ار تی در بعضی ساعات پیک امکان پذیر نیست در همین راستا پیشنهادی به ستاد ملی مبارزه با کرونا داده ایم تا بعضی شغل‌ها شناور شود.

وی در خصوص لغو طرح ترافیک نیز گفت:  هیج چیزی مهم تر از سلامت شهروندان نیست اما با لغو طرح ترافیک نیازی که شهروندان می توانند در محله خود بر طرف کنند به مرکز شهر می‌رسد و همین سفرها مشکلاتی برای مردم به وجود می اورد و ۳۰ درصد به سفرهای مرکز شهر  اضافه می شود.

 مناف هاشمی افزود: ما برای لغو طرح ترافیک تابع شورای عالی ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه طبق امار بعد از باز شدن تمامی مشاغل در حوزه مترو و اتوبوسرانی بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش مسافر داشتیم، گفت: طبق آمار هفتگی که طی یک ماه گذشته داشتیم در بعضی ساعات  ۹ تا ۱۰ درصد افزایش مسافر داشته ایم  اما در مقابل آن استفاده مردم از ماسک در مترو نسبت به قبل ۲۰ درصد افزایش یافته و وضعیت خوب است همچنین در بخش اتوبوس های تک کابین و تاکسی‌ها نیز شرایط بهتر شده است. منبع: ایسنا برچسب ها: مسافران ، مترو ، ماسک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسافران مترو ماسک حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و گفت: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

 حسن عسکری، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره، اظهار کرد: اقدامات خوبی طی ۲ سال اخیر در این حوزه‌ها انجام گرفته که امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه وظیفه هیئت تطبیق، تطبیق مصوبات با قانون است، افزود: هیئت تطبیق با اعضای شورای شهر نهایت همکاری را دارد این در شرایطی است که مسئولیت این مصوبات متوجه اعضای هیئت تطبیق است.

فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و ادامه داد: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

وی رفع مشکل اراضی قولنامه‌ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می‌شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور دنبال شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم