Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:08:55 GMT

هراس اسرائیل از واکنش ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۶۹۴

ژنرال سابق رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم در برابر هرگونه اقدام احتمالی ایران پس از حادثه اخیر در نظنز خبر داد. ناطقان: به نقل از هآرتص، «عاموس یادلین»، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم در برابر هرگونه اقدام احتمالی ایران خبر داد.

یادلین که این سخنان را در واکنش به حادثه اخیر در تأسیسات نطنز مطرح می‌کرد، همچنین گفت: مسئله آتش سوزی نطنز تأثیر زیادی بر روی پاسخ ایران خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام صهیونیستی که پیشتر نیز رئیس دستگاه اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، همچنین هشدار داد اگر ایران، تل آویو را مقصر حوادث اخیر نطنز بداند، تل‌آویو باید به‌صورت عملیاتی آماده واکنش تهران باشد که ممکن است به‌صورت حمله سایبری، موشکی یا اقدام در دیگر کشورها انجام گیرد.

هفته گذشته سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه در یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز خبر داد.

بهروز کمالوندی در این باره اظهار کرد: بامداد روز پنج شنبه به دنبال وقوع حادثه‌ای که چگونگی آن در دست بررسی است یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد. این رخداد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و لطمه‌ای به فعالیت‌های جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است.

همچنین یک روز پس از حادثه نطنز، کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: بررسی‌های فنی و امنیتی انجام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط، علت وقوع حادثه در مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن در نطنز را به صورت دقیق مشخص کرده است.

وی با اشاره به حضور و فعالیت کارشناسان بخش‌های مختلف ارزیابی و رسیدگی به حادثه در سایت نطنز، خاطرنشان کرد: فرضیه‌های مختلف در مورد علت این رخداد با بررسی دقیق آثار، نحوه و میزان تخریب بررسی شده است. منبع: مهر برچسب ها: هراس ، اسرائیل ، واکنش ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هراس اسرائیل واکنش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز

بیست و چهار هزار هنرمند حاضر در دوسالانه ونیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و با تجمعات اعتراضی خود و راه اندازی پاویون نمادین نسل کشی انزجار خود را از اسرائیل و اقداماتش اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شرایط برای تداوم بقای رژیم صهیونیستی در دنیا لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود. در حالی که از آغاز هجوم وحشیانه این رژیم به غزه در جریان طوفان الاقصی، اعتراضات گسترده بسیاری از سوی مردم سراسر دنیا به سیاست‌های جنگ‌طلبانه این رژیم صورت گرفته است، اکنون شاهد بروز سطح دیگری از اعتراضات به موجودیت رژیم صهیونیستی هستیم و این بار، شصتمین دوسالانه هنر ونیز، محمل شکل‌گیری این اعتراضات است.

شصتمین دوسالانه هنر ونیز که به عنوان المپیک هنر‌های تجسمی از آن یاد می‌شود، طی روز‌های اخیر به صورت رسمی گشایش یافته است. با وجود این، غرفه رژیم صهیونیستی به دلیل ترس و وحشت نمایندگان این رژیم از بروز واکنش‌های شدید اعتراضی، افتتاح نشده است و اکنون چند سرباز ایتالیایی تحت تدابیر شدید امنیتی در مقابل آن نگهبانی می‌دهند.

در شصتمین رویداد دو سالانه هنر ونیز پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان "بنی‌آدم اعضای یک پیکرند" به نمایش آثار هنرمندانی، چون مصطفی گودرزی، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، عبدالحمید قدیریان و غلامعلی طاهری می‌پردازد که همگی حول محور مظلومیت کودکان غزه خلق شده‌اند.

 


چندی پیش بود که بیش از هشت هزار هنرمند از سراسر جهان با امضای بیانیه‌ای خواستار ممنوعیت حضور رژیم صهیونیستی از حضور در شصتمین دوسالان هنر ونیز شدند. اکنون در مدت زمانی کوتاه، این بیانیه به امضای بیش از ۲۰ هزار هنرمند از اقصی‌نقاط دنیا رسیده و عرصه را برای کوچک‌ترین بروز و ظهور رژیم صهیونیستی در دوسالانه ونیز ۲۰۲۴ به شدت تنگ کرده است.

جالب آنکه نمایندگان رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای که در ورودی پاویون آن‌ها در منطقه جیاردینی نصب شده است، اعلام کرده‌اند که تا زمان برقراری کامل آتش‌بس و آزادی گروگان‌های‌شان از گشایش غرفه رژیم در شصتمین دوسالانه هنر ونیز، امتناع خواهند کرد. صدور چنین بیانیه‌ای نشان می‌دهد که گستره اعتراضات به سیاست‌های رژیم صهیونیستی تا چه سان به درون اهالی این رژیم نفوذ کرده و مشروعیت پوشالی صهیونیست‌ها را حتی در میان مردم خود نیز با بحران‌های جدی روبه‌رو ساخته است.

 


در همین راستا، امیر عبدالحسینی کیوریتور (نمایشگاه‌گردان) ارشد غرفه رسمی جمهوری اسلامی ایران که این روز‌ها برای ساماندهی به پاویون کشورمان در شهر ونیز به سر می‌برد، به عنوان شاهدی عینی درباره بسته بودن غرفه رژیم صهیونیستی اظهار کرده که یکی از نکات پررنگ و خبرساز دوسالانه شصتم، تعطیلی غرفه اسرائیل است. طبق مشاهدات این هنرمند، هم‌اینک چند سرباز ایتالیایی در مقابل پاویون تعطیل اسرائیل نگهبانی می‌دهند و تنها یک ویدیوآرت در داخل غرفه رژیم صهیونیستی پخش می‌شود که صرفا از بیرون قابل مشاهده است.

بروز این وضعیت بحرانی برای رژیم صهیونیستی، آن هم در شصتمین دوسالانه هنر ونیز که مهم‌ترین آوردگاه هنر‌های تجسمی در دنیا محسوب می‌شود، عمق فاجعه و انزوای مطلق و فزاینده رژیم صهیونیستی در رویداد بسیار مهمی، چون دوسالانه هنر ونیز را نشان می‌دهد.

به هر روی انزوای رژیم صهیونیستی در رویدادی با مختصات ونیز، اتفاقی به غایت مثبت و خوشایند است که باید آن را به فال نیک گرفت و برای تعمیم و تداوم آن در دیگر رویداد‌های مهم فرهنگی و هنری جهان کوشید؛ چراکه این امر می‌تواند تا حدی افسار این رژیم را بکشد و محو او از صحنه روزگار را تسریع سازد.

دیگر خبرها

  • هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز + فیلم
  • هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد