Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:20:40 GMT

پیام مهم مدافع برزیلی به زین الدین زیدان( عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۷۸۵

پیام مهم مدافع برزیلی به زین الدین زیدان( عکس)

ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید با عملکرد فوق العاده در دو بازی اخیر نشان داده که می تواند مهره قابل اتکایی برای زین الدین زیدان باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز موفق شد در یکی از حساس ترین نبرد های خود در راه کسب قهرمانی به پیروزی دست پیدا کند؛ این برد زمانی ارزشمند تر می شود که بدانیم در خانه یک رقیب سرسخت به نام بیلبائو و در سن مامس به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در در دقایق ابتدایی بازی گذشته رئال مقابل ختافه بود که مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران از ناحیه گردن دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. در حالی که گفته شد مصدومیت این بازیکن خیلی جدی نیست اما واران بازی حساس امروز را ازدست داد.

 

 

 

 

در حالی که بسیاری گمان می کردند با توجه به غیبت واران، رئال مادرید کار دشواری را در سن مامس خواهد داشت اما ادر میلیتائو با ارائه یک نمایش کم نقص و فوق العاده قابلیت‌های بالای خود را به خوبی نشان داد. این بازیکن که مقابل ختافه نیز بسیار خوب عمل کرده بود، در برابر بیلبائو هم بازی بدون اشتباهی را از خود به نمایش گذاشت و زمینه‌ساز یک کلین شیت دیگر برای رئالی‌ها شد.

 

میلیتائو که در ابتدای فصل مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته بود، حالا با این عملکرد در دو بازی اخیر نشان داده که حتی می‌تواند در ادامه فصل و در دیدارهای حساسی مانند منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به یاری زین الدین زیدان بیاید.

 

 

ادر میلیتائو زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادر میلیتائو زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!