Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پهلوانی از اجرای طرح قربانی ماه ذی القعده به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با همکاری آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی سمت خدا در استان هرمزگان خبرداد و گفت: فردا یک محموله گوشت برای توزیع بین نیازمندان وارد این استان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محموله دو هزار و 400 کیلویی شامل هزار و 200 بسته دو کلیویی گوشت قرمز به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این محموله هزار و 200 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس، فین، قلعه قاضی، شمیل، سیریک، سیل زدگان روستاهای زاج و داربست، خمیر، هرمز، رودان، جاسک، میناب و بشاگرد توزیع خواهد شد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان خاطر نشان کرد: در ماه های رجب، شعبان و رمضان نیز با توجه به شرایط کرونایی بیش از ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و ۷۵ راس گوسفند با حمایت خیرین، برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان  بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

وی ارزش ریالی گوشت های توزیع شده در ماه های رجب، شعبان و رمضان در هرمزگان را قریب به پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

 

پهلوانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام شیوع ویروس کرونا که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به تبع آن تعطیلی بسیاری از کسب و کارها را به دنبال داشت، نقش موثری در اجرای طرح موسات و همدلی ایفا کردند و خدمات ارزشمندی نیز با جلب حمایت خیرین محلی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا ارائه دادند.

 

وی ضمن قدردانی از عوامل و خیرین برنامه تلویزیونی  سمت خدا  و موسسه و کانون حضرت خدیجه سلام الله علیها، افزود: این دو مجموعه همواره محرومین  ونیازمندان استان هرمزگان را مورد حمایت قرار می دهند.

 

گفتنی است؛ در حال حاضر هزار و 54 کانون فرهنگی هنری با مجوز ستاد هماهنگی کانون ها در سطح مساجد استان هرمزگان وجود دارد که در طول سال خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می دهند و در ایام شیوع کرونا نیز خلاقیت اعضای این مراکز در کنار پایگاه های بسیج باعث شد تا مساجد با ارائه خدمات معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی، ملجعی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و همچنین در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید 19 فعال باشد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه ذی القعده طرح قربانی گوشت قرمز کانون های فرهنگی هنری مساجد نیازمندان هرمزگان بین نیازمندان فرهنگی هنری اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین