Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی محمودی در دومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار، رئیس سابق شورای شهر، کارکنان و پیمانکاران وقت شهرداری صدرا با اعلام ختم دادرسی از صدور حکم طی مهلت قانونی یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، دومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار، رئیس سابق شورای شهر، کارکنان و پیمانکاران وقت شهرداری صدرا امروز با حضور متهمین، وکلای مدافع آنان و نماینده دادستان در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز به ریاست قاضی محمدمهدی محمودی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه متهمین ردیف‌های پنجم تا پانزدهم پرونده و وکلای مدافع آنان ضمن ارائه دفاعیات خود به تشریح مراودات مالی خود با متهمین اول تا چهارم پرونده پرداختند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده متهمین ردیف‌های پنجم تا یازدهم که به‌عنوان پیمانکار و اتهام رشا و پرداخت رشوه و همچنین تبانی و تدلیس در معاملات و مناقصات دولتی و ضرر و زیان به بیت‌المال در پرونده هستند، در جایگاه حاضر و از خود دفاع کردند و در ادامه وکلای این متهمان نیز ضمن ارائه لایحه، مستنداتی را در دفاع از موکلین خود به دادگاه ارائه دادند.

همچنین در این جلسه رسیدگی متهم ردیف دوازدهم با عنوان رایش و اتهام فراهم‌کننده موجبات ارتشاء و سه نفر دیگر از کارکنان وقت شهرداری به اتهام ارتشاء با حضور در جایگاه متهم مطالبی را در دفاع از خود به قاضی پرونده ارائه نمودند.

رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری و سرپرست محاکم کیفری ۲ شیراز در حاشیه این دادگاه بااشاره به اینکه کلیه موارد بیان‌شده در دادگاه و لوایح دفاعی به‌دقت مطالعه و مطابق موازین، رأی قانونی صادر خواهد شد گفت: با توجه به اینکه نظر هیئت هفت نفره کارشناسی و نظریه تکمیلی آنان اخذشده و به طرفین ابلاغ شده است هم‌اکنون پرونده آماده صدور حکم است که این امر ظرف مهلت قانونی انجام خواهد شد.

​در ادامه رسیدگی به این پرونده ۱۹ جلدی که ۵ ساعت به طول انجامید، قاضی محمودی پس از استماع دفاعیات همه متهمین و وکلای آنان به اخذ آخرین دفاع از متهمان پرداخت و ضمن اعلام ختم دادرسی از صدور حکم طی مهلت قانونی یک هفته آینده خبر داد.

 

در ادامه رسیدگی به این پرونده ۱۹ جلدی که ۵ ساعت به طول انجامید، قاضی محمودی پس از استماع دفاعیات همه متهمین و وکلای آنان به اخذ آخرین دفاع از متهمان پرداخت و ضمن اعلام ختم دادرسی از صدور حکم طی مهلت قانونی یک هفته آینده خبر داد.

گفتنی است، پرونده موصوف به شهردار، رئیس سابق شورای شهر صدرا و جمعی از کارکنان و پیمانکاران وقت با اتهامات مختلف رشا، ارتشا، تدلیس در معاملات دولتی و تضییع حقوق بیت‌المال از سال ۹۸ مفتوح شده بود که امروز پس از برگزاری دومین جلسه دادرسی، رسیدگی به اتهامات آنان به پایان رسید.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: پرونده شهردار رئیس سابق شورای شهر شیراز شورای شهر شهرداری حکم دادگستری فارس شورای شهر صدرا شهرداری صدرا فارس رئیس سابق شورای شهر مهلت قانونی اعلام ختم صدور حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه چهار به مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به دیدار اهالی شهرک صادقیه واقع در منطقه چهار در مسجد امام صادق (ع) رفتند.

۱۲۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشسته و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اطلاع از وضعیت محلات شهر کرمانشاه، طبق رویه گذشته امروز توفیق پیدا کردم به همراه جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه برای گفت‌وگو با اهالی منطقه ۴ در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور پیدا کنم و پای صحبت‌های گرم و صمیمی شهروندان بنشینم.

وی افزود: بیشتر مراجعات امروز درخواست آسفالت، مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، نگهداری فضای سبز، مشکلات ساخت‌وساز و درخواست استخدام بود، مواردی که مدیران مربوط به آن در مسجد حضور داشتند در محل رسیدگی و تعدادی نیز برای بررسی بیشتر ارجاع شد.

در ادامه پژمان پژوهنده، شهردار منطقه چهار کرمانشاه به خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور یافتند و با ۱۲۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی اضافه کرد: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، تسریع در انجام معبر جدید به بلوار خلیج فارس و خروج شهرک صادقیه از بن بست، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه تاکید کرد: به دلیل اینکه محلات سطح منطقه چهار از بافت قدیمی شهر است مشکلات عدیده‌ای دارند که تلاش داریم به مشکلات بنا بر توان مالی شهرداری رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: تعدادی از مراجعان درخواست رسیدگی در مورد تکمیل معبر جدید شهرک صادقیه به سراب قنبر و بلوار خلیج فارس را داشتند که شهردار کرمانشاه مقرر کرد از طریق مجاری قانونی ذی‌ربط رسیدگی در این زمینه صورت گیرد و همچنین تعدادی خواهان بازسازی مسجد شدن

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صادقیه از محلات قدیمی است و در بن بست قرار دارد اما با تکمیل معبر جدید که در ادامه رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه است، ادامه داد: تکمیل و راه‌اندازی این معبر می‌تواند نقش مهمی در ارتقای خدمت‌رسانی به شهرک را فراهم کند.

کد خبر 751109

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • شرایط صدور دستور موقت
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود