Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:15:26 GMT

برق نقاطی از ۲ شهرستان استان سمنان قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۲۸۱

برق نقاطی از ۲ شهرستان استان سمنان قطع می‌شود

برق نقاطی از دو شهرستان استان سمنان روز دوشنبه، شانزدهم تیرماه قطع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، برق مناطقی از شهرستان‌های سمنان و شاهرود به‌منظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، در روز دوشنبه، شانزدهم تیرماه قطع می‌شود.

بر اساس گزارش‌ دریافتی خبرنگار فارس، برق مشترکان محدوده بلوارهای علی بن ابیطالب (ع) و ولایت واقع در مسکن مهر صنعتی‌ساز مدیران در شهر سمنان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برق خیابان‌های تهران حدفاصل چهارراه نادر تا مهدیه، زینبیه، خرمشهر و بلوار کارگر از سه‌راه کمربندی تا میدان بار قدیم، شهرک شهید بهشتی و جاده اردیان در شهرستان شاهرود از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ فردا قطع خواهد بود.

قطعی برق در شهرستان شاهرود در بلوار کارگر، خیابان‌های معلم، کمیل و سعدی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر ادامه خواهد داشت.

همچنین برق انتهای بلوار کارگر و ابتدایی بلوار شهید باهنر شاهرود از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ بعدازظهر قطع خواهد شد.

مسؤولان شرکت برق توزیع نیروی برق استان سمنان ضمن عذرخواهی از مردم، از مشترکان برق مناطق یادشده خواسته‌اند تا پیش‌بینی‌های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان برق شهید مسکن مهر قطعی برق قطع برق مشترکان تعمیرات پیشگیرانه قطع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود