Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:22:54 GMT

فولاد هم مقابل نساجی مازندران حاضر نشد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۴۴۳

فولاد هم مقابل نساجی مازندران حاضر نشد

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه قرار بود در هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فولاد خوزستان از ساعت 21 امشب در قائمشهر به مصاف تیم نساجی مازندران برود که مسئولان فولاد مدعی شدند چندین بازیکنان  این تیم کرونا گرفته‌اند و مجبور به ترک مازندران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مراسم مسابقه به طور کامل برگزار شد و بازیکنان تیم نساجی مازندران بعد از گرم کردن به همراه داوران به میدان آمدند اما خبری از تیم فولاد نبود.

 

بر اساس اعلام سهیل مهدی سرپرست مسابقات سازمان لیگ قرار است ابتدا از بازیکنان فولاد خوزستان تست مجدد کرونا گرفته شود، در صورتیکه 25 درصد تیم مبتلا به کرونا باشند، بازی معوق خواهد شد و در غیر این صورت پرونده این مسابقه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شود تا در مورد این بازی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد خوزستان نساجی مازندران فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود