Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:53:32 GMT

گزارش زنده؛ سایپا 0- سپاهان 0

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۵۱۰

گزارش زنده؛ سایپا 0- سپاهان 0

دو تیم سایپا و سپاهان امروز در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در هفته گذشته نتایج مطلوبی را در برابر حریفان خود به دست آوردند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سایپا وسپاهان از هفته بیست و سوم در حالی با هم دیدار می کنند که هر دو تیم در هفته گذشته توانستند نتایج خوبی را در برابر رقبای خودشان به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ابراهیم صادقی در شرایطی که در اولین بازی خود به مصاف استقلال باانگیزه رفتند، توانستند این تیم را در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک‌بریک متوقف کنند. سپاهان نیز در یک بازی کاملا برتر توانست با دو گل، گل گهر سیرجان را از پیش رو بردارد. از ساعت 21 امشب این دو تیم با انگیزه‌های کاملا متفاوت رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا بتوانند با کسب نتایج دلخواه به اهداف خودشان در این فصل دست پیدا کنند.

 

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

 

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ یکشنبه: 99/04/15؛ ساعت 21:00
استادیوم: شهید دستگردی
داور: علی بای / کمک‌ها: محمد عطایی – فرهاد فرهادپور؛ داور چهارم: محمدباقر پورباقر / ناظر داوری: محمدجواد تقی پور

 

سایپا:
حامد فلاح‌زاده، روزبه شاهعلیدوست، رضا جعفری، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، مجید علیاری، عارف حاجی عبدی، سیدابوالفضل جلالی، خالد شفیعی، محمدصادق بارانی
سرمربی: ابراهیم صادقی

 

 سپاهان:
پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه محمد منصوری از گوشه محوطه شش قدم به راحتی در دستان فلاح زاده جای گرفت

 

فولادمبارکه سپاهان سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سایپا دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»

 عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر»  کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلمهای پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه»  نقش متفاوتی را ایفا کرده است.  

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است.  

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»